سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

در دنیای امروزی دغدغه خیلی از ما آدم ها اینه که بدونیم چطوری در اینستاگرام فالوور جذب کنیم،چجور پست هایی بذاریم که فالوور هاخوششون بیاد یا اصلا چه کار کنیم که فالوور هامون ریزش نکنن.

چگونه در اینستاگرام فالور جذب کنم؟

خب این سوال در واقع برای خیلی یا بهتره بگم برای همه پیش اومده که چطور در اینستاگرام،فالوور زیادی داسته باشم.باید بگم که شما میتونید این کارو انجام بدید ولی با استراتژی و یکم هم سیاست که باید چاشنیش کنید.مارو تا آخر این مقاله دنبال کنید که روش هایی رو بهتون معرفی کنم.

جذب فالوور

در کارتون استراتژی داشته باشید!!

همون طور که قبلا هم گفتم شما باید در اینستاگرام استراتژی داشته باشید.حالا منظور از این حرف چیه؟

خب در ساده ترین حالت باید بهتون بگم که شما باید یک هدف مشخصی داشته باشید و بدون حاشیه فقط روی اون تمرکز کنید.مثلا از خودتون بپرسید که دوست دارید در 1 سال آینده چند تا فالوور داشته باشید و اینم بدونید که اگه این سوال براتون پیش نیومده دچار مشکل میشید پس بهش فکر کنید.

در زمان های مناسب و به صورت پیوسته پست بذارید

یکی دیکه از راه های سیاست در اینستاگرام اینه که زمان های مختلف برای پس گذاشتن رو امتحان کنید و ببینید که چه ساعاتی فالوور های شما بیشتر از پستتون بازدید میکنن و سعی کنید همون موقع پست هاتونو بذارید.

پیشنهاد من اینه که در ساعات 2 صبح و 5 بعد از ظهر پست بذارید و یادتون نره به صورت پیوسته پست بذارید و بهم ریخته کار نکنید،چونکه با این کار فقط فالوور های خودتونو زده میکنید.

پست های جالب و سرگرم کننده بذارید

سعی کنید که از پست های متنوع در صفحه اینستاگرام خودتون استفاده کنید و فالوور های خودتونو مجذوب پستتون کنید.

البته منظورم از جذاب این نیست که خودتونو شبیه به جن کنید و بیاید جلوی دوربین که با این کارتون فقط فالوور های خودتونو میترسونید.

پست جذاب

فالوور بخرید!!

میتونید فالوور های خودتونو خریداری کنید که تیم کارینو خیلی این کارو براتون خوب انجام میده.میتونید برای این کار با شماره 09139009341 تماس بگیرید.

ولی قبل از خرید فالوور به چند تا نکته توجه کنید.اولی این که تا جایی که میتونید از فالوور فیک استفاده نکنید چونکه فقط یه عدده و تاثیری در بازدید های شما نداره.

دومی هم اینکه فالوور واقعی خیلی بهتره و میتونه بازدید پست هاتونو ببره بالا ولی دقت کنید که احتمال ریزش باز هم وجود داره،چونکه این فالوور ها واقعی هستن و در نتیجه قدرت انتخاب هم دارن.

راه های زیاد دیگه ای هم واسه این کار وجود داره ولی باز هم شما بهتریناشو گلچین کنید و برای ما کامنت کنید.


[ دوشنبه 99/5/6 ] [ 8:13 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 23250