سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

بهترین افزونه های کروم امروزه دغدغه خیلی از ماها شده و خیلی از ما به دنبال این هستیم که از افزونه های کاربردی کروم را استفاده کنیم و از اونا بهره ببریم.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از این افزونه های کاربردی را به شما معرفی و توضیحی در مورد آن ها به شما بدهیم.

بهترین افزونه های کروم

ALEXA

این افزونه که یکی از بهترین افزونه های کروم نیز میباشد افزونه ای بسیار کاربردی است که رتبه بندی سایت هایی که به آنها سر میزنید را به شما نمایش میدهد و این خود یک امتیاز مثبت برای شما میباشد،چرا که شما میتوانید با استفاده از این افزونه رتبه سایت های مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

این افزونه،رتبه سایت های مختلف را با توجه به سرچ خور بودن سایت و اطلاعاتی که از وب سایت مد نظر جمع آوری کرده را به شما نمایش میدهد.

بهترین افزونه های کروم

Last Pass

افزونه last pass که یکی کاربردی ترین و بهترین افزونه های کروم میباشد میتواند شما در خیلی از موقعیت ها نجات دهد پس همین الان آن را در مرور گر خود نصب کنید واز آن استفاده کنید.

شما میتوانید با استفاده از این افزونه رمز های عبور خود را ذخیره و در صورتی که آنها را فراموش کردید به سراغ این افزونه بروید و از طریق آن کلمه های عبور خود را مشاهده کنید.البته این افزونه این قابلیت را برای شما فراهم میکند که کلمه های عبور قدرتمند برای خود تولید کنید و در وب سایت های مختلف از آن ها استفاده کنید.

بهترین افزونه های کروم

AdBlock Plus

اگر در فضای اینترنت و در وب سایت های مختلف تبلیغ ها برای شما آزار دهنده هستند و در کار شما تداخل ایجاد میکنند میتوانید از افزونه AdBlock plus استفاده کنید که دیگر درگیر تبلیغ های مختلف نشده و با آن ها بیهوده سروکله نزنید.

این افزونه یکی از بهترین افزونه های کروم میباشد و میتواند شما را به سه شکل:

  1. تبلیغ ها را به طور کلی مسدود کرده و نمایش نمیدهد
  2. تبلیغات را به طور فضایی سفید در سطح وب سایت نمایش میدهد
  3. تمامی کد های تبلیغات را با فرمت کلی وب سایت نمایش میدهد

از دست تبلیغ ها راحت کند پس همین الان این افزونه را نصب کنید.

بهترین افزونه های کروم

Fireshot

یکی دیگر از بهترین افزونه های کروم این افزونه است.اگر تا به حال این افزونه را نصب نکردید پیشنهاد میشود که هرچه سریع تر نسبت به نصب کردن آن اقدام کنید،چرا که این افزونه میتواند خیلی راحت از صفحاتی که شما میخواهید محتوای آن را گه دارید عکس تهیه کند و آن را سیو کند.

تنها کافی است که روی آیکون افزونه که در مرورگرتان است کلید کنید و عکسی از آن صفحه تهیه کنید،جالبی دیگری که این افزونه دارد این است که اگر محتوای صفحه مورد نظر شما زیاد باشد،عکس را با رزولوشن بالا ذخیره میکند تا شما بتوانید به تمامی محتوای صفحه مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

بهترین افزونه های کروم

Strict Workflow

خیلی از ماها خیلی در کار هایمان حواس پرت هستیم و اگر یک پیام در تلگرام یا چیز دیگری بیاید حواسمان پرت شده و از کار اصلی خودمان دست میکشیم،این افرونه که یکی از بهترین افزونه های کروم نیز میباشد این مشکل را برای شما حل میکن.

روش کار این افزونه این است که هرچیزی که باعث حواس پرتی شما شده را بلاک میکند و نمیگذارد که اعلان های آن ها به شما برسد ولی اشتباه نکنید،این افزونه نمیگذارد که کار برای شما خسته کننده باشد و بعد از 25 دقیقه به شما 5 دقیه استراحت میدهد و دوباره 25 دقیقه بلاک را شروع میکند.

بهترین افزونه های کروم


[ پنج شنبه 99/6/13 ] [ 5:50 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 23361