سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

حملات ddos یکی از خطرناک ترین تهدید ها هستند به سایت شما،تکاتی در این باره وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید از سر این حملات در امانید.با ما همراه باشید تا این نوع از حمله ها علیه سایت ها را به شما معرفی و طرز جلوگیری از آن را نیز به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

حملات ddos

حملات ddos چیست؟

در علم هک کردن حملات ddos برای این موضوع به کار میرود که سایت را از کار انداخته و دیگر کسی قادر به وارد شدن نباشد.اینگونه از حملات سایبری علیه یک سایت میتواند توسط یک یا چند نفر به طور همزمان انجام شود.حال میرسیم به اینکه روند این حملات چگونه است و چگونه هکر ها کارشان را انجام میدهند.

فرض کنید که سرور شما تاحدی از بازدید کننده و درخواست را میتواند پاسخگو باشد و از یک حدی که بگذرد دیگر نمیتواند پوشش مناسبی دهد.حمله های ddos در واقع در همین جا است که کار خود را انجام می دهند،به این شکل که شروع به درخواست های مکرر میکنند و رگباری از این درخواست ها ناگهان به سمت شما سرازیر میشود و سرور سایت شما از کار می افتد.

چگونه متوجه این حملات شویم؟

حال که حملات ddos و طرز کار آن را شناختید نوبت به آن رسیده که نکاتی را به شما عرض کنیم که متوجه شوید که آیا سایت شما در معرض خطر است یا نه.برای اولین نکته این است که باید توجه کنید که کارایی و سرعت شبکه شما مثل همیشه باشد و اگر متوجه شدید که اینگونه نمیباشد میتواند دلیل بر اینگونه حملات باشد.

توجه داشته باشید که این حملات میتواند از نواحی جغرافی مختلفی همزمان اتفاق بی افتد،معمولا این هماهنگی برای سایت ها و رسانه های خیلی بزرگ مانند گوگل و یاهو و... اتفاق می افتد و کم پیش آمده که برای سایت های کوچک تر این اتفاق بی افتد ولی باز هم میتوانیم هر احتمالی را بدهیم.

حملات ddos

جلوگیری

پیشنهاد میشود که به شرکت های طراحی سایت که سایت شما را دست گرفته اند و روی آن کار میکنند حتما اطلاع دهید که از افزونه های امنیت استفاده کنند،البته خیلی از شرکت ها به این دلیل که نصب نکردن این افزونه میتواند خطرناک باشد این کار را برای شما به صورت خودکار انجام میدهند.

اگر از سایت های وردپرسی استفاده میکنید،حتما مشاهده میکنید که بعضی از افزونه ها بروز رسانی هایی میدهند،حتما آن ها را بروز رسانی کرده و از نسخه جدید آن ها استفاده کنید تا بتوانید جلوی حملات ddos را بگیرید و از وب سایت خود مراقبت کنید.پیشنهاد میشود که اگر یک درصد هم نسبت به این موضوع شک کردید حتما با شرکت هدف مشورت کنید.

کلام آخر

خیلی از عزیزان امروزه برای کسب و کار خودشان طراحی سایت میکنند و در آنجا نیز محصولات خودشان را به فروش میرسانند،ولی نکته ای که برای کسب و کار های اینترنتی وجود دارد خطر هکر ها است که اگر به وب سایت شما حمله کند ضرر و زیان جبران نا پذیری را میتوانند به شما وارد کنند.

برای جلو گیری از حملات ddos حتما با شرکت های طراحی سایت مشورت کنید تا از آن در امان بمانید.اگر سوال در باره این مقاله داشتید و یا فکر کردید که نکته ای را از قلم اندخته ام اولا که عذر خواهی میکنم و دوم اینکه حتما در قسمت کامنت ها برای ما ارسال کنید.


[ پنج شنبه 99/8/22 ] [ 4:59 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 23271