سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

صفحه درباره ما درست است که یک صفحه منحصر به فرد نیست ولی هیچ چیزی از اهمیت این صفحه نمی اندازد.با ما همراه باشید تا راه های مهمی برای داشتن عملکرد بهتر این صفحه را به شما توضیح دهیم.

صفحه درباره ما

صفحه ای چشم نواز

صفحه درباره ما در طراحی سایت باید طوری طراحی شده باشد که در نگاه اول مخاطبان یا مشتریان شما چذب آن شده و در واقع دوست داشته باشند که داستان برند شما را بدانند،این صفحه باید چذاب،به یاد ماندنی و زیبا باشد.به طور مثال میتوانید در آن داستان نام تجاری خود را بنویسید.

راهی دیگر که پیشنهاد میشود حتما انجام دهید این است که یک ویدیو در این صفحه قرار دهید،مثلا یه ویدیو کوتاه و و جذاب که مخاطبان را ترغیب کند که بیشتر در این صفحه بمانند،در واقع مشاهده های نشان میدهد که ویدیو ها میتوانند در بیشتر ماندن مخاطبان در یک صفحه کمک کنند.

بک لینک

میتوانید بند خود را در صفحه درباره ما به برند های دیگر،سازمان ها و... پیوند دهید.بک لینک نکته ای است که خیلی از ما آن را فراموش کرده و به آن اهمیتی نمیدهیم غافل از این که بک لینک دادن سایت تنها راه خریدن سایت شما میباشد و با این روش میتوانید امتیازی مثبت را برای وب سایتتان رقم بزنید.

البته توجه کنید که هرکاری در حد مناسب،خوب میباشد ولی اگر از حدش بگذرد میتواند سایت شما را به زمین بکوبد.شاید در قبل میتوانستید به وب سایت های مختلف هزینه ای پرداخت کنید و با آن بک لینم جا به جا کنید ولی امروزه با توجه به الگوریتم های پیچیده و قوی گوگل این امر امکان پذیر نیست.

صفحه درباره ما

داشتن هدف

یکی دیگر از کار های مهمی که میتوانید برای صفحه درباره ما انجام دهید این است که آن را با محتویات عالی انجام دهید که مشتریانتان بعد از ورود به آن متوجه باشند که الان وارد چه سایتی شده اند.یکسری کار ها و نکاتی است که اگر آن ها را انجام دهید در واقع توانسته اید که صفحه درباره مای خوبی داشته باشید.

اولین کار این است که در این صفحه توضیح کاملی از خودتان و شرکتتان به مخاطبان بدهید.دوم اینکه از مشتریان درخواست کنید که برای دریافت خبر نامه ایمیل خود را در فیلدی که شما مشخص کرده اید وارد کنند.و سوم اینکه راهی برای مشتریانتان بگذارید که بتوانند از طریق آن با شما در تماس باشند.

کلام آخر

داشتن یک وب سایت خوب فقط به عناصر بصری یا اینکه صفحه درباره مای خوب خلاصه نمیشود و اگر میخواهید که یک سایت خوبی را داشته باشید باید آن را خیلی خوب طراحی کنید،میتوانید برای این امر از شرکت های طراحی سایت استفاده کنید و درخواست کمک کنید.

همچنین پیشنهاد میشود که دیگر مقاله های طراحی سایت را مطالعه کنید تا کمکی شود در راستای اینکه یک سایت خوب برای خودتان داشته باشید و اینکه سایت خود را چگونه مدریت کنید واگر سوالی در مورد این مقاله داشتید حتما برای ما در قالب کامت بفرستید.


[ چهارشنبه 99/8/21 ] [ 3:38 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 23268