سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

نکاتی که قبل از طراحی سایت باید به آن توجه کنید،نکاتی که به شما کمک میکنند که یک وب سایت ایده آل برای خود و کسب و کارتان داشته باشید و همچنین از هزینه های اضافی دوری کنید.با ما همراه باشید تا چند نکته مهم در این رایطه را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

نکاتی که قبل از طراحی سایت باید به آن توجه کنید

انواع سیستم های طراحی سایت

یکی از نکاتی که قبل از طراحی سایت باید به آن ها توجه کنید به این موضوع اشاره دارد که سیستم های مختلف طراحی سایت را بشناسید.بالاخره طراحی سایت مانند حرفه های دیگر ابزار های های خودش را دارد و این بستگی به خودتان و بودجه ای میتوانید هزینه کنید دارد.

به طور کلی سه نوع سیستم سایت های قالب آماده مانند وردپرس،سایت های اختصاصی php و سایت های اختصاصی  ASP.NET داریم که میتوانید هر کدام را در اینترنت سرچ کنید و در مورد آن اطلاعات لازم را به دست بیاورید.پیشنهاد میشود که اگر میخواهید برای یک کسب و کار عادی طراحی سایت انجام دهید از وب سایت های وردپرسی استفاده کنید ولی اگر امکانات خیلی خاصی را انتظار دارید به سراغ وب سایت های اختصاصی بروید.البته اکنون وردپرس تا حدی پیشرفت کرده که شرکت های طراحی سایت میتوانند هر قابلیتی را از دل آن بیرون بکشند.

هزینه طراحی سایت را برسی کنید

یکی دیگر از نکاتی که قبل از طراحی سایت باید به آن توجه کنید برسی هزینه های طراحی وب سایت میباشد.در اول کار بودجه خود را مشخص کنید و بعد از آن نسبت به سفارش سایت اقدام کنید.هزینه های طراحی سایت بسیار انعطاف پذیر است و اگر یک وب سایت خوب و با کیفیت بالا میخواهید باید به سراغ سایت های اختصاصی بروید،توجه داشته باشید که وب سایت های اختصاصی نیاز به علم خیلی زیادی در زمینه کد نویسی دارد و هزینه یک کد نویس حرفه ای اصلا کم نیست.اکنون وب سایت های اختصاصی چیزی بین ده تا بیست میلون بودجه طلب میکند.

در مقابل سایت های وردپرسی هستند که از آنجایی که قالب آماده و همچنین نیاز به علم زیادی در زمینه کد نویسی ندارند هزینه خیلی کمتری را طلب میکنند.به طور مثال اکنون هزینه یک سایت فروشگاهی با امکانات پایه چیزی بین دو تا پنج میلیون بودجه طلب میکند.

نکاتی که قبل از طراحی سایت باید به آن توجه کنید

قرار داد طراحی سایت

این نکته یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از طراحی سایت باید به آن توجه کنید است.به دنبال یک شرکت طراحی سایت معتبر بگردید و بعد از اینکه آن را پیدا کردید و در مورد قیمت نهایی به توافق رسیدید در خواست پیش قرار داد کنید.قرار داد را به دقت بخوانید و اگر در یکی از بند ها ابهام داشتید حتما با شرکت مورد نظر هماهنگ کنید.

البته به این نکته توجه کنید که نیازی به وسواس خرج کردن در قسمت های کوچک قرار داد نیست،چرا که با این کار فقط دوره قرار داد را طولانی تر میکند و میتواند هزینه اضافی را برای شما داشته باشد و همچنین در آخر تاثیر خاصی در وب سایت نهایی نخواهد داشت.

طرح و استخوان بندی سایت

از آخرین نکاتی که قبل از طراحی سایت باید به آن توجه کنید این است که طرح و دیزاین سایت را در راس کار های خود قرار دهید و به آن توجه خاصی کنید،چرا که دیزاین سایت شما میتواند روز مشتریان و مخاظبان شما تاثیر خیلی زیادی داشته باشد.البته پیشنهاد میشود که در این زمینه اصلا عجله نکنید.

پیشنهاد میشود که حتما برای انتخاب طرح و نوع استخوان بندی با شرکتی که کار طراحی سایت شما را انجام میدهد مشورت کنید و بعد از اینکه مشورت های لازم را انجام دادید،طرح سایت خود را انتخاب کنید.شرکت ها از آنجایی که سابقه خیلی زیادی در طراحی وب سایت دارند میتوانند به شما کمک شایانی در این زمینه انجام بدهند.مقاله "نکاتی که قبل از طراحی سایت باید به آن توجه کنید" برای کمک به شما برای داشتن وب سایت خوب با هزینه بصرفه بود،نظر خود را با ما در میان بگذارید.


[ یکشنبه 99/8/18 ] [ 12:57 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 23263