سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

اصطلاحات اینستاگرام،یکی از دسته موضوعات خیلی مهم و ساده است که در عین سادگی،خیلی از ما آن ها را نمیدانیم و نمظور را درک نمیکنیم.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا چند تا از مهم ترین این اصطلاحات را به شما معرفی کنیم.

اصطلاحات اینستاگرام

فایده این مقاله چیست؟

شاید شما با اولین نگاهی که به این مقاله می اندازید به این فکر کنید که الان خیلی از آدم ها در حال استفاده از اینستاگرام هستند و همه اصطلاحات را بلد هستند.باید در جواب بگوییم که این پست برای دسته افرادی که تمامی اصطلاحات اینستاگرام را میدانند نیست و فقط محض اطلاعات افرادی که تاره کار هستند میباشد.

بگذریم،خیلی از ما روزانه از اینستاگرام استفاده میکنیم ولی خیلی از اصطلاحات مهم این اپلیکیشن را نمیدانیم به چه معنا میباشد،خجالت هم میکشیم که در مورد این اصطلاحات ساده از دیگران سوال بپرسیم.میتوان گفت که این مقاله برای چنین افرادی میتواند خیلی مفید باشد.

کا (k) چیست؟

خیلی از ما،پیج هایی را دیده ایم که مثلا 25k فالور دارند ولی دقیقا نمیدانیم که این واژه k به چه معنا میباشد و در واقع این اصطلاح بر طبق چه واحدی بنا شده است.

یکی از اصطلاحات اینستاگرام کا است که به معنی "کیلو" است که در اصطلاحات اینستاگرام،هر کا یعنی 1000 فالور.پس اگر با عدد 25k مواجه شدیم خیلی ساده و راحت به این نتیجه میرسیم که منظور از این عدد این است که بیست پنج هزار نفر د حال دنبال کردن پیج مورد نظر هستند.

feed

این کلمه که یکی از ساده ترین ولی کلیدی ترین قسمت اینستاگرام است که همه ما روزانه خیلی زیاد با آن مواجه میشویم ولی به اصطلاحات اینستاگرام توجه نمیکنیم.

feed در واقع اولین صفحه اینستاگرام به محض وارد شدن که در home به نمایش در می آید.در این قسمت،پست ها و استوری های کسانی که دنبال میکنید را مشاهده میکنید.

هشتگ یا # چیست؟

یکی از مهم اساسی ترین و مهم ترین اصطلاحات اینستاگرام که خیلی از ما به آن توجهی نمیکنیم اصطلاح هشتگ (#) است که در افزایش بازدید پستتان نیز میتواند تاثیر خیلی مهمی داشته باشد.

به ساده ترین زبان میتوان گفت که هشتگ به لیبل یا برچسبی گفته میشود که پست شما را طبق برچسبی که مینویسید در یک دسته خاص قرار میدهد.برای اینکه از # استفاده کنید،تنها کافی است که در هنگام نوشتن شرح متن به محض تمام شدن شرح،برچسب ها را به شکل"#مثال" قرار بدهید.

منشن

یکی دیگر از اصطلاحات اینستاگرام منشن است که میتواند به شخصی که در عکس است و یا یک مکان و یا یک شیء اشاره می کند.

برای استفاده از این قابلیت اینستاگرام تنها کافی است که از "@" قبل از آیدی شخص مورد نظر استفاده کنید.همچنین توجه داشته باشید که از این قابلیت میتوانید در کپشن استفاده کنید.

tag

تگ کردن به این معنی می باشد که یک فرد را در عکس نشان دهید و آن را نشان بقیه بدهید.توجه داشته باشید که تگ گردن یکی از اصطلاحات اینستاگرام که خیلی مهم است میباشد.

برای تگ کردن کسی نیز تنها کافی است که از "@" قبل از آیدی مورد نظر استفاده کنید.توجه داشته باشید که اصطلاحات مهم اینستاگرام "@" است که نقش مهمی در اینستاگرام دارد.

دیگر اصطلاحات

تا اینجا اصطلاحات اینستاگرام که مهم و کلیدی بودند را به شما دوستان عزیز معرفی کردیم که با آن ها آشنا بشوید.حال به سراغ اصطلاحات مهمی که برای گفت و گو استفاده میشود میرویم.

  • F4F:فالوم کن تا فالوت کنم.
  • S4S:کسی که شما را دنبال کرده،فرد مورد نظری که تعین نموده اید را نیز دنبال کند.این اصطلاح در واقع یعنی پیج من را در پیج خود بذار تا من هم بذارم.
  • C4C:برای افزاش کامنت میباشد.شما زیر پست کسی چنیدن کامنت میگذارید و او نیز برای شما اینکار را انجام میدهد.

توجه داشته باشید که در این پست سعی شد که اصطلاحات مهم اینستاگرام تعریف شود. اگر اصطلاح و یا نظری در مورد این مقاله داشتید برایمان کامنت کنید.


[ چهارشنبه 99/8/7 ] [ 7:2 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 23273