سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام یکی از مهم ترین نکاتی میباشد که اگر میخواهید پستتان بازخورد خوبی داشته باشد باید رعایت کنید.با توجه به فراگیر شدن اینستاگرام افراد زیادی از آن برای کار های شخصی یا کسب و کار استفاده میکنند و فرا گرفتن این مقاله شاید برای آن دسته بد نباشد.

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

پست های مختلف در ساعات مناسب

پست ها با توجه به ماهیتی که دارند باید در ساعات مناسبی انتشار داده شوند.حالا این سوال پیش می آید که مثلا چه پست هایی در چه ساعاتی انتشار داده شوند.به طور مثال پست هایی با محتویات سرگرم کننده را سعی کنید که در آخر هفته انتشار کنید که بازخورد خیلی بهتری را مشاهده کنید.

برای مثالی دیگر میتوانیم به پست های خوردنی (مثلا ناهار و شام) اشاره کنیم.بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام وقتی است که اینگونه از پست ها را در ساعات ناهار و شام بگذارید و یا اگر مثلا محتویات پست میان وعده بود آن را در ساعات مناسب برای خوردن میان وعده انتشار بدهید.

همچنین شما عزیزان می توانید مدیریت پیج اینستاگرام خود را به ما بسپارید.

مخاطبان خود را بشناسید

یکی از نکات مهم برای بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام این است که مخاطبان هدف خود را بشناسید.چرا بشناسید؟ خب جواب سادست،وقتی که شما مخاطبان خود را بشناسید به یک دید کلی نسبت به اینکه چه زمانی به اینستاگرام سر میزنند میرسید و در نتیجه در همان موقع پست خود را منتشر میکنید.

دقت کنید که محتویات پست هایی که منتشر میکند برای چه سنی بیشتر مناسب میباشد.پیشنهاد میشود که در وبلاگ طراحی سایت مقاله آنالیز پست های اینستاگرام را مشاهده کنید.

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

پست های پی در پی

پست های پی در پی به هیچ وجه بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام نمیباشد و توجه کنید که این اشتباه را انجام ندهید.سعی کنی که حتی اگر میخواهید چند پست را در یک روز در اینستاگرام انتشار دهید باید حتما آن ها را در فاصله زمانی های مختلف قرار دهید و دلیل اینکار هم این است که وقتی کسی به طور پی در پی فقط پست های شما را ببیند عصبی میشود.

میانگین طول عمر یک پست (منظور از طول عمر یعنی حد زمانی که پست مورد نظر بیشترین بازخورد را دارد) در اینستاگرام چیزی حدود چهار ساعت میباشد.منظور از این نکته این بود که اگر پست های پس در پی دارید،بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام این است که آن ها را 4 ساعت به 4 ساعت انتشار دهید تا بازخورد بهتری را شاهد باشید.

کلام آخر

اگر از اینستاگرام استفاده میکنید میتواند دو دلیل داشته باشد،یا اینکه از آن برای صفحه شخصی خود استفاده میکنید یا اینکه از آن برای صفحه بیزنس یا کسب و کار خود استفاده میکنید.اگر برای استفاده شخصی اینستاگرام را دارید که شاید برایتان مهم باشد که بازخورد خوبی داشته باشید.

ولی اگر از اینستاگرام برای کسب و کار اینترنتی استفاده میکنید حتما برایتان مهم است که پست هایتان بازخورد خوبی داشته باشد.بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام یکی از مهم ترین نکاتی است که باید برای بازخورد خوب از پست هایتان به آن توجه کنید.نظر یادتون نره،با تشکر.


[ دوشنبه 99/8/19 ] [ 12:11 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 23272