سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

انتخاب صحیح شرکت طراحی سایت یکی از دسته مورد های مهم برای کسانی است که خودشان هیچ اطلاعی از طراحی سایت نداشتته و به دنبال یک شرکت خوب جهت این کار میگردند.با ما همراه باشید تا چند نکته مهم برای اینکه بتوانید یک شرکت خوب برای کارتان انتخاب کنید را به شما عزیزان گوشزد کنیم.

 

مشتری نمیتواند مبلغ را عنوان کند!!!

یکی از مواردی که باید حتما به آن توجه شود این است که مشتری به هیچ عنوان نمیتواند که یک مبلغ خاصی را عنوان کند و این انتظار را داشته باشد که شرکت های طراحی سایت با آن،همکاری کرده و پروژه دلخواه را دو دستی هدیه کند.این موضوع یک انتظار بیجا است ولی در عوض یک پیشنهاد خوب برای شما داریم.

تمامی سعیتان را انجام دهید که یک انتخاب صحیح شرکت طراحی سایت کنید و آن را مطابق با خواسته های خود پیدا کنید که بتوانید به خوبی به آن اعتماد کنید،وقتی که بتوانید به آن اعتماد کنید پس حتما به قیمت هایی که از طرف شرکت به شما داده میشود نیز اعتماد دارید.میتوانید که مبلغی حدودی را به شرکت مورد نظر بدهید تا در عوض قیمت های پیشنهادی را دریافت کنید.

طراحی سایت شرکت وبسکو

در اینجا می خوام شرکت طراحی سایت اصفهان وبسکو را بهتون معرفی کنم که یکی از بهترین ها می باشد و هر چیزی را در اختیارتون میگذاره از نظر پشتیبانی و کیفیت و نمونه کار های زیادی را نیز داخل وبسایت خودش داره و یا همچنین شما از طریق سایت وبسکو می توانید از آموزش وردپرس که توسط جلال اسحاقیان مدیر این شرکت هست نیز بهره ببرید.

طراحی بومی

یکی دیگر از نکته های مهم برای انتخاب صحیح شرکت طراحی سایت این است که یک ظرکت مطابق با فرهنگ خودتان انتخاب کنید و به بومی بودن آن توجه کنید.این کار میتواند نتیجه خیلی مطلوب تری به شما عزیزان بدهد و همچنین در هزینه کردن نیز دچار مشکل نخواهید شد.

فرض کنید که که شما کد نویس و طراح وب سایت هستید،مشتری شما در استرالیا به سر میبرد،حال کمی فکر کنید به اینکه اصلا با فرهنگ استرالیا آشنا هستید؟میتوانید سایت مطابق با میل آن مشتری طراحی کنید؟پس نتیچه میگیریم که منطقی ترین کار این است که آن مشتری کار خود را به دست یک شرکت در خود آن کشور بسپارد.

نمونه کار بخواهید

اینکه از شرکت مورد نظرتان نمونه کار بخواهید یکی دیگر از نکته های انتخاب صحیح شرکت طراحی سایت است.اکثر شرکت های طراحی سایت،یک وب سایت برای خودشان دارند که در آن وب سایت قطعا یک انجمن گفت و گو یا یک پشتیبانی وجود دارد.پیشنهاد ما این است که قبل از قرار داد بستن سری به آنجا بزنید.

با یک اسم مستعار وارد شوید و در مورد پروژه خود سوال بپرسید و با دقت به جواب هایشان گوش فرا دهید،همچنین از آن ها بخواهید که نمونه کار هایشان را در صورت امکان برای شما بفرستند.شرکت های که سایت طراحی میکنند حتما باید نمونه کار داشته باشند و آن را به شما نیز نشان بدهند.

کلام آخر

اگر از مطالبی که در مورد انتخاب صحیح شرکت طراحی سایت به شما گوشزد کردیم به خوبی پیروی کنید شانس این را خواهید داشت که یک وب سایت قوی برای کسب و کارتان داشته باشید و همچنین از لحاظ پشتیبانی نیز هیچگونه مشکلی نداشته باشید.التبه شاید بخواهید که یک کارمند شخصی استخدام کنید.

کارمند شخصی برای انجام طراحی سایت از نظر ما فکری بدی به هیچ وجه نیست ولی در صورتی که که به پول آن توجه کنید.توجه داشته باشید که اگر قصد استخدام کارمند شخصی برای اینکار دارید بد نیست که در مورد آن تحقیق کنید و دست آخر با خیال راحت قرار دادی بین خودتان و آن شخص ببندید.

همچنین شما می توانید مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان خود را به شرکت وبسکو بسپارید.


[ یکشنبه 99/9/2 ] [ 7:5 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 23278