سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

آینده طراحی سایت همانطور که از گسترش آن که غیر قابل انکار است مشخص است که روشن و بسیار خوب است.اما چرا برای طراحی سایت آینده ای روشن پیش بینی شده است؟ با ما همراه باشید تا آینده این کار با هم مورد برسی قرار بدهیم.

آینده طراحی سایت

موبایل در صدر جدول

طراحی سایت در موبایل یکی از مهم ترین کار هایی می باشد که باید به آن توجه خیلی زیادی کنید و بدانید که آینده سایت ها در موبایل از آنجایی که امروزه استفاده از موبایل خیلی زیاد شده است بسیار روشن است،پس چه بسا شما نیز اگر برای سایت خودتان یک نسخه بهینه شده برای موبایل ها داشه باشید سود کرده اید.

در آینده طراحی سایت همچنین به اپلیکیشن ها توجه کنید و سعی کنید که برای کار خودتان نیز یک اپلیکیشن داشته باشید.هزینه ساخت اپلیکیش برای کار خودتان نه تنها هزینه اضافی نمی باشد بلکه میتواند در کارتان یک جهش خیلی بلندی به سوی موفقیت باشد،پس اگر در توانتان است که یک اپلیکیش راه اندازی کنید،حتما این کار را انجام بدهید.

عناصر گرافیکی سه بعدی

همانطور که میدانید امروزه گرافیک در طراحی سایت ها نقش بسار مهمی را ایفا میکنند،ولی از آن جایی که به صورت روزانه به قابلیت های مرور گر ها اضافه میشود میتوان پیش بینی کرد که عناصر گرافیکی در سایت ها به سمت سه بعدی شدن بروند.

در آینده طراحی سایت این عناصر میتوانند مخاطبان بساری را به خودشان جذب کنند(البته الان نیز این کار را انجام میدهند)پس سعی کنید که از این عنصر های گرافیکی کوچک و بزرگ در گوشه و کنار سایت خود استفاده کنید تا بتوانید آینده ای روشن را برای سایتتان ورق بزنید.

آینده طراحی سایت

فضای بدون استفاده سایت

الان که دیگر خیلی کم این دسته از وب سایت ها پیدا میشود ولی اگر یادتان باشد در گذشته خیلی از سایت ها بودند که در کناره آن ها یک فضای بلا استفاده بود که به غیر از منو هایی که به کاربران نمایش داده میشدند دیگر هیچ کار برد دیگری نداشته بودند.

در آینده طراحی سایت این فضا های بلا استفاده حذف شده و در عوض سایتی با فضای پویا تر و بهتر به نمایش در خواهد آمد.در طراحی سایت توجه داشته باشید که فضای های اضافی و بلا استفاده را حذف کنید و در عوض یک سایت شسته رفته و کامل را به مخاطبان هدیه کنید.

داشتن یک وب سایت خیلی ساده تر میشود

با توجه به اینکه امروزه زبان های برنامه نویسی بیشتر در حال نزدیک شدن به کاربر هستند تا ماشین،میتوان در آینده طراحی سایت پیش بینی کرد که این زبان ها نسبت به قبل خیلی ساده تر بشوند و از حالت پیچیدگی کمی در بیایند.البته توجه داشته باشید که باز هم این کار نیاز به دانش خودش را دارد و باید حداقل ها را بدانید.

ولی باز هم میتوانیم امید داشته باشیم که زبان هایی همچو css خیلی ساده تر بشوند و در نتیجه کاربران بتوانند خودشان سایتشان را هر طوری که دوست داشتند طراحی کنند و در نتیجه کار یک سایت خیلی گرافیکی و خوب را ارائه بدهند.


[ یکشنبه 99/8/11 ] [ 8:19 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 23261