سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

قسمت های مهم سایت یکی از کلیدی ترین نکته هایی است که اگر یک وبسایت برای کسب و کار خود یا یک وب سایت شخصی دارید باید به آن توجه کنید،در ادامه با ما همراه باشید تا قسمت های مهم یک وب سایت را برای شما توضیح دهیم.

قسمت های مهم سایت

صفحه اصلی سایت

اگر بخواهیم یکی از قسمت های مهم سایت را به عنوان اولین و مهم ترین قسمت های سایت نام ببریم میتوانیم به قسمت صفحه اصلی اشاره کنیم،همان طور که میدانید صفحه اصلی یکی از مهم ترین صفحه های سایت میباشد و ریز بینی و طراحی زیرکانه ای را طلب میکند.

سعی کنید در صفحه اصلی سایت خود از جلوه های گرافیکی خوبی استفاده کنید(در این کار زیاده روی نکنید که روی سئو سایت شما تاثیر منفی دارد)و فوتر و... عالی ای در آن به کار ببرید،چرا که در چشم ترین قسمت سایت شما همین صفحه اول یا صفحه اصلی میباشد پس در آن حساسیت و وسواس زیادی به خرج بدهید.

قسمت های اصلی سایت

فرم تماس با ما

یکی دیگر از قسمت های مهم سایت فرم تماس با ما میباشد،چرا که در این قسمت میتوانید با کاربران و مشتریان خود تعامل زیادی داشته باشید و این فرصت را داشته باشید که به انتقادات و درخواست های آن ها توجه کنید.

یکی مزایای فرم تماس با ما این است که شما میتوانید از آن به عنوان سفرش آنلاین استفاده کنید،به این شکل که سفارشات مشتریان را دریافت کنید.مثلا برای کسانی که خدمات آنلاین ارائه میدهند این فرم میتواند خیلی مفید واقع شود و بسیار کاربردی باشد.

قسمت های مهم سایت

قسمت مقالات

در این قسمت شما مقالات و دانش خود را با مخاطب اشتراک میگذارید و با این کار باعث میشوید که مخاطبان و یا مشتریان شما اعتماد خیلی بیشتری نسبت به شما داشته باشند و این کار میتواند بازدید سایت شما را خیلی بیشتر کند.توجه کنید که این قسمت یکی دیگر از قسمت های مهم سابت است و حتما باید در وبسایت خود آن را مدنظر خود قرار دهید.

بازدید سایت شما مربوط به سئو سایت شما میشود و قسمت مقالات میتواند تاثیر مستقیم روی سئو سایت شما داشته باشید،ولی برای اینکه سئو سایت شما بهینه شود شما نیاز به علم و دانش به مقدار کافی در این زمینه دارید که میتوانید برای این کار از تیم های طراحی سایت کمک بگیرید یا در فرم تماس با ما جمله "درخواست تولید محتوا دارم" را برای ما ارسال کنید تا ما با در اولین فرصت همکاری خود را با یک دیگر شروع کنیم.

قسمت های مهم سایت

قسمت خدمات

اگر از سایت خود برای کسب و کارتان استفاده میکنید این قسمت یکی از قسمت های مهم سایت شما نیز باید باشد،چرا که این قسمت مربوط به رونق کسب و کار شما و بهبود موقعیت شغلی شما میشود و نیاز به طراحی دقیقی دارد.

این قسمت بیشتر مربوط به معرفی محصولات شما به مشتریان و خدمات آنلاین شما میشود و باید جوری روی این قسمت وقت بذارید(البته اگر سایتتون فرشگاهیه)که وقی کاربری وارد این قسمت میشود نتواند بدون خریدن محصولی از آن خارج شود،پس دقت کنید.

قسمت های مهم سایت

کلام آخر

خیلی از ما امروزه کسب و کار خودمونو به سمت اینترنت و دنیای مجازی بردیم و با توجه به اینکه دنیا در حال پیشرفت هست،این کار میشه گفت معقولانه ترین کاریه که انجام دادید.ولی اگر یک وبسات فروشگاهی طراحی کردید و یا به تیم های طراحی سایت این کار را سپردید،باید بگم که این موضوع همه ی کار نیست و شما باید به موضوعاتی که در بالا شرح دادیم توجه کنید.

باز هم بازگو میکنیم که اگر در زمینه طراحی وبسایت کمکی خواستید میتونید روی ما حساب کنید و در فرم تماس با ما درخواست خودتونو بهمون بگید.

خب،به نظر شما قسمت های مهم سایت کدوم قسمتا دیگه میتونه باشه؟

نظرات خودتونو با ما در میان بذارید.


[ شنبه 99/6/15 ] [ 7:23 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 23363