سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

کسب در آمد از گیم امروزه دغدغه خیلی از گیمرا شده و خیلی از این دسته افراد دوست دارن راه هایی برای کسب در آمد از این مبحث شیرین رو بدونن.در ادامه با ما همراه باشید تا راه های کسب در آمد از بازی های ویدیویی را به شما معرفی کنیم.

کسب درآمد از گیم

یک گیم بلاگر حرفه ای تبدیل شوید

یکی از بهترین راه های کسب درآمد از گیم این است که یک گیم بلاگر حرفه ای شوید.حالا از خودتون میپرسید که گیم بلاگر چیست ؟ خب در جواب باید بگم گیم بلاگر ها کسانی هستند که یک طراحی سایت انجام میدهند و در سایت خود تولید محتوا در مورد گیم میکنند.

اینکه شما تجربیات خود را در وبسایت خود برای دیگران به اشتراک بذارید میتونه معجزه کنه و افراد خیلی زیادی را با شما همراه کند،و به همین گونه وقتی سایت شما وضعیت سئو خوبی پیدا کرد شما میتونید با تبلیغ گذاشتن از دیگران در سایت خودتان کسب در آمد کنید. پس اگر دوست دارید که در گیم کسب در آمد کنید این کار به شدت پیشنهاد میشود.

راهنمای بازی ها را بفروشید

یکی دیگر از پرسود ترین راه های کسب درآمد از گیم این است که راهنما های بازی ها را به فروش برسانید،حالا چگونه ؟ مثلا اگر ترفند ها و قلق های یک بازی را میدانید میتوانید از گیم پلی خود فیلم تهیه کنید و آن ها را به فروش برسانید.

شاید با خودتان بگویید که کسی راضی به پول دادن بابت این چیز ها نمیشود ولی اشتباه نکنید،گیمر ها و افراد زیادی هستند که برای اینکه ترفند ها و چیز های مخفی یک بازی را بدانند هزینه پرداخت میکنند.شما میتواند در وب سایت خودتان یک قسمت فروشگاهی راه اندازی کرده و ترفند های خود را به صورت ویدیو یا فایل های pdf به فروش برسانید.

کسب درآمد از گیم

فروش اکانت

و اما میرسیم به بی درد سر ترین راه کسب در آمد از گیم ! میشود گفت یکی بهترین راه ها و همچنین بی درد سر ترین راه های کسب درآمد فروش اکانت بازی ها میباشد.

تا همین چند سال پیش بود که در بازی معروف کلش اف کلنز این اتفاق می افتاد و کسانی که بازی خود را به لول بالایی رسانده بودند و خیلی از محدودیت های بازی آزاد کرده بودند اکانت بازی خود را به فروش میرساندند،پس چه بسا بهتر است که شما هم دست به کار شوید و اگر در یک بازی که معروف است و خواهان زیادی دارد لول بالایی دارید اکانت خود را در قبال هزینه ای که دریافت میکنید به فروش برسانید.

استریمر شوید

امروزه استریمر شدن مخصوصا با اوضاع مالی کشور و گران بودن قطعات سخ افزاری کار سخت و دشواری است و کسانی که موفق شدن به یک استریمر حرفه ای تبدیل شوند توانسته اند که درآمد میلیونی از این کار داشته باشند(در آمدی حتی بیشتر از در آمد کارمندی).

شما برای اینکه یک استریمر حرفه ای شوید باید یک سیستم دسکتاپ یا لبتاپ با قطعات گرافیکی قوی داشته باشید،به طوری که هرچه قدر قطعات شمت قوی تر باشد برای شما بهتری شمام شود،و همچنین نیار به یک مودم و اینترنت خیلی قوی ای دارید که در لایو استریم ها دچار مشکل نشوید.

باز هم بازگو میکنیم که این کار شاید خیلی سخت و هزینه بر باشد ولی شما میتواند با استفاده از آن در آپارات و یوتیوب کسب درآمد از گیم انجام دهید.

ساخت بازی

شاید در اولین نگاه به عنوان ساخت بازی بیخیال این روش شده و از آن دست بکشید،ولی خواستن توانستن است.

شما میتوانید با ساخت گیم و به فروش رساندن آن ها کم کم به سود و کسب در آمد از گیم برسید ولی این کار به همین سادگی ها هم نیست و شما نیاز به علم کافی در این زمینه دارید.


[ سه شنبه 99/6/18 ] [ 8:8 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 23356