سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

امروزه توییتر یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی شده است و خیلی از افرا امروزه از آن استفاده میکنند،حالا چه برای کسب و کار و چه برای استفاده شخصی.با ما همراه باشید تا تاریخچه یتوییتر را برای شما بازگو کنیم.

تاریخچه توییتر

شروع توییتر

پروژه توییتر اولین بار توسط شرکت obvious در مارس 2006 ایجاد شد.نمونه اولیه این پروژه اولین بار فقط برای کارکنان خود شرکت مورد استفاده قرار میگرفت و در 15 ژوئیه 2006 نسخه کامل این پروژه ارائه شد و در اکتبر برای همگان و عموم قابل استفاده شد.

این پروژه به طوری پیشرفت کرد که تقریبا همه افراد در طی مدت خیلی کمی شروع به استفاده از آن کردند و در سال 2007 بود که برنده وب اواردز در جشنواره جنوب از جنوب غربی شد و اکنون خیلی از ما ها از اون برای استفاده شخصی و یا برای کسب و کار خود استفاده میکنیم.

اینم از تاریخچه توییتر،بریم سراغ مدیر عاملان.

مدریت پروزه توییتر

جک دورسی تاثیر مهمی در تاریخچه توییتر دارد و به عنوان مدیر عامل اجرایی شروع توییتر را با استفاده از دو دوره بودجه سرمایه توسط سرمایه کذاری خطر پذیر راه اندازی کرد.در سال 2008 بود که کسب به نام ویلیامز مسئولیت مدیر عامل اجرایی شرکت را به عهده گرفت و جک رئیش هیئت مدیره شد.

اولین توییت در سال 2006 در ساعت 9:50 دقیقه گذاشته شد و بعد از ظهر همان روز توسط جک دورسی بازدید شد .

هدف توییتر

هدف این شرکت از ساخت پروژه توییتر این بود که افراد بتوانند خبر ها و مطالب سر گرمی و ... را برای یگدیگر به اشتراگ بگذارند.ولی همانطور که میدانی همانند دیگر شبکه های اجتماعی این شبکه هم قوانینی برای کاربران خود در نظر گرفته که مخاطبان نباید آن ها را زیر پا بگذارند.

از مهم ترین قوانین این شبکه اجتماعی 250 کلمه در روز،1000 توییت در روز،2000 فالور است،ولی فقط به اینجا ختم نمیشود و توییتر حکم های سخت ترین برای افرادی که جعل هویت میکنند و یا اشتراک عکس های خصوصی دیگران را منتشر میکنند در نظر گرفته است و حذف حساب کاربری میکند میکند.

توییتر در ایران

توییتر یکی از پربازدید ترین شبکه های اجتماعی در ایران است و خیلی از ایرانی ها از آن استفاده میکنند به طوری که در الکسا توییتر چهارمین شبکه اجتماعی پر بازدید در ایران است.

ولی اکنون دولت ایران آن را فیلتر کرده است و توییتر برای ایرانیان در دسترس نیست ولی میتوانند به طور غیر مستقیم به آن دسترسی پیدا کنند.

تریخچه توییتر

کلام آخر

اکنون دیگر تاریخچه توییتر را میدانید و به این هم پی بردید که این شبکه اجتماعی در ایران فیلتر است،ولی باز هم توییتر میتواند برای کسب و کار شما خیلی مفید واقع شود و کسب و کار شما را رونق زیادی بدهد.

از توییتر استفاده میکنید؟

نظرات خودتونو در مورد توییتر و طراحی سایت با ما به اشتراک بذارید.


[ چهارشنبه 99/6/19 ] [ 8:45 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 23355