سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

در شرایط کنونی خیلی از ما ایرانی ها در خیلی از سرویس های خارجی تحریم هستیم و نمیتونیم به اون سایت دسترسی پیدا کنیم و همونطور که میدونید دلیلش اینه که ip های ایران در آن سرویس ها بلاک هستن یا به زبان ساده تر آن سایت برای ایرانی ها فیلتر هست.با ما همراه باشید تا چند نمونه از بهترین فیلتر شکن های رایگان برای اندروید را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلتر شکن های رایگان برای اندروید

Tunnel Bear

به عنوان اولین فیلتر شکن در لیست بهترین فیلتر شکن های رایگان برای اندروید میتوانیم به این فیلتر شکن اشاره کنیم.کار با این فیلتر شکن بسیار لذت بخش بوده و شما میتوانید با استفاده از آن به سایت هایی که برای ایرانی ها مسدود شده است دسترسی پیدا کنید.

با استفاده از این نرم افزار میتوانید به صورت رایگان 500 مگابایت دانلود کنید اما اگر میخواهید از حجم نامحدود آن استفاده کنید باید ماهیانه چهار دلار پرداخت کنید.لازم به ذکر است که برای استفاده از این نرم افزار باید یک حساب کاربری در آن داشته باشید ولی به طور کلی استفاده و دانلود آن رایگان است.

بهترین فیلتر شکن های رایگان برای اندروید

Opera VPN

وقتی اسم این فیلتر شکن وسط میاد بیشتر کاربران اندروید متوجه آن میشوند،چرا که بیشتر کاربران این نرم افزار دوست داشتنی کاربران اندروید هستند.این فیلتر شکن به دلیل سرعت بسیار بلایی که دارد در لیست بهترین فیلتر شکن های رایگان برای انروید قرار میگیرد.

توجه داشته باشید که نکته مثبت این نرم افرار این است که برای دانلود و استفاده از آن نیاز به هیچگونه پرداختی ندارید و تنها کافی است که آن را دانلود کرده و شروع به استفاده از آن کنید.

opera vpn

Betternet

این فیلتر شکن نیز یک نرم افزار خوب و کار ماد است و واقعا حقش است که آن را در لیست بهترین فیلتر شکن های رایگان برای اندروید قرار دهیم.شما میتوانید از این نرم افزار نیز به عنوان VPN استفاده کنید و توانایی ورود به سایت هایی که فیلتر شده سا را داشته باشید.

توجه داشته باشید که این نرم افزار رایگان است ولی برای این که از امکانات کامل آن بهره ببرید و از شر تبلیغات خلاص شوید باید 12 دلار به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

betternet

SuperVPN

به عنوان نمونه ای دیگر از بهترین فیلتر شکن های رایگان برای اندروید میتوان به این نرم افزار اشاره کرد که همانند نمونه های قبلی دارای دو نسخه رایگان و نسخه پولی میباشد.

در نسخه رایگان شاهد تبلیغات هستید و همچنین تنها به 4 سرور از کشور های مختلف میتوانید متصل شوید ولی نسخه پولی آن خیلی بهتر بوده و با قیمت 5 دلار عرضه میشود.

supervpn

کلام آخر

فیلتر شکن های زیادی برای اندروید وجود دارند ولی در این مقاله سعی شد بهترین فیلتر شکن های رایگان برای اندروید معرفی شود و امیدواریم که براتون مفید واقع شده باشه.

به نظرتون دیگه چه فیلتر شکن هایی برای اندروید خوبن؟

مقاله های دیگر در وبلاگ طراحی سایت رو بخونید.

نظر خودتونو با ما در میان بذارید.


[ دوشنبه 99/6/24 ] [ 5:55 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 23349