سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

انتخاب فونت در طراحی سایت یکی از مهمترین چیزهایی است که شما باید در رابطه با طراحی سایت بدانید و موجب تعامل بیشتر کاربران و راحتی آنان می شود.

انتخاب فونت در طراحی سایت

انتخاب فونت در طراحی سایت

به نظر شما انتخاب فونت در طراحی سایت چه اهمیتی دارد؟ یا آیا ارزش این را دارد که ما وقتمان را برای انتخاب فونت های گوناگون در سایت بگذاریم؟ شما با سرچی در گوگل می بینید که سایت ها فونتشان متفاوت است باهم چرا همه نمی آیند در قسمت های مختلف سایتشان از یک فونت استفاده کنند و کارشان را راحت کنند؟

با خواندن مطالب زیر خودتان به این موضوع آرام آرام خواهید پی برد پس ما را تا آخر دنبال کنید.

چرا انتخاب فونت در طراحی سایت بسیار مهمه؟

خب جواب این سوال تجربه کاری است نمی خوام به شما بگویم که انتخاب فونت در طراحی سایت می تواند کاربران بیشتری را به طور مستقیم برای شما پیدا کند و وقتی کسی در اینترنت دنبال مطلبی می گردد سرعت ÷یدا کردن آن مطلب است که برایش بسیار مهم است.

حال فرض کنید کاربری دارید که می خواهد مطلب شما را بخواند و به هدف خود برسد وقتی شما از یک فونت خسته کننده و یا همه فونت ها یکسان باشد خسته می شود و بیشتر کاربران اول به سر تیتر را نگاهی می اندازند. اگر فونت و سایز سرتیتر شما با متن یکی باشد خب کاربر خسته می شود و تمایلی برای خواندن بقیه متن از خود نشان نمی دهد. پس به این دلیل است که می گوییم انتخاب فونت بسیار کار مهمی است.

انتخاب فونت در طراحی سایت چگونه انجام پذیر است

باید به شما بگویم که انتخاب فونت در طراحی سایت همچین کار دشواری هم نیست و اگر شما از خود سلیقه به خرج دهید می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

اگر شما با وردپرس طراحی سایت انجام داده اید می توانید خیلی راحت این کار را با افزونه هایی انجام دهید و اگر وب سایت شما اختصاصی است باید از سی اس اس ها استفاده کنید که مثلا تمام متن های H1 شما از یک فونت خاص باشند و یا ...، و اگر شما طراحی ساتتان را به تیم طراحی من بسپارید ما به طور رایگان اینکار را برای شما انجام خواهیم داد.

رنگ فونت

همین طور که انتخاب فونت مهم است انتخاب رنگ فونت در طراحی سایت نیز بسیار مهم است به بالای همین مقاله نگاهی بیندازید و میبینید از رنگ ها بریا جلب توجه بیشتر کاربر و یا موتور جستجوگر استفاده شده است پس به این قضیه هم برای انتخاب فونت در طراحی سایت دقت لازم را کنید.

معرفی چند فونت خوب برای انتخاب فونت در طراحی سایت

  • B Mitra
  • Iran Sans
  • B Yekan
  • Nasim
  • Rezvan
  • Nazanin

کلام آخر

اگر تا به حال به موضوع انتخاب فونت در طراحی سایت و همچنین رنگ آن و سایز آن دقت نمی کردید دیگر آن را از یاد نبرید زیرا که تاثیر های مثبتی برای وب سایت شما دارد.

خوشحال میشیم برامون از نظراتتون در این باره بگین.


[ یکشنبه 99/6/30 ] [ 6:42 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 23331