سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

شغل های برتر آینده امروزه به یکی از مهم ترین دغدغه های خیلی از ما بدل شده و خیلی از ما دوست داریم بدونیم که روی چه شغلی کار کنیم که در آینده برامون مفید واقع بشه،با ما همراه باشید تا برترین شغل های آینده را به شما معرفی کنیم.

شغل های برتر آینده


کسب و کار آنلاین

همانطور که خیلی از شما دوستان میدانید امروزه یکی از مهم ترین شغل های برتر آینده کسب و کار آنلاین است،همانطور که میدانید این نوع کسب و کار به دلیل اینکه در اینترنت واقع شده است میتواند رشد چم گیری داشته باشد،چرا که اینترنت تا این اواخر خیلی مورد استفاده برای کسب و کار قرار گرفته.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر کسب و کاری در واقعیت دارید حتما آن را به سمت اینترنت نیز ببرین،چرا که این کار میتواند در رونق کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.تنها کافی از که برای خود یک طراحی سایت انجام داده و به فروش آنلاین محصولات خود مشغول شوید و یا اگر دانش کافی در این زمینه ندارید میتوانید از تیم های مختلف در این زمینه کمک بگیرید.

تولید محتوا و سئو

تولید محتوا یا سئو میتواند در آینده یکی از اساسی ترین شغل های برتر آینده باشد،چرا که وقتی کسی و یا شرکتی میخواهد محصولات خودش در دنیای اینترنت به فروش برساند نیاز به این موضوع نیز دارد و خب اگر شما همه فن حریف این کار باشید میتوانید این کار را به عهده بگیرید.

اگر نمیدانید سئو چیست،سئو در واقع به عملیاتی گفته میشود که میتواند رتبه و محبوبیت یک سایت را بالا برده و باعث شود که سایت مورد نظر در صفحه اول گوگل به نمایش در بیاید.پس همین الان نسبت به یادگیری دانش لازم نسبت به تولید محتوا اقدام کنید یا بعد از طراحی سایت این کار را به کاردانش بسپارید.

تولید کنندگان اپلیکیشن

امروزه تعداد افرادی که از اینترنت استفاده میکنند خیلی زیاد شده و قابل شمارش نیست،خب اگر به دقت به این موضوع نگاه کنیم میفهمیم که یکی از شغل های برتر آینده تولید اپلیکیشن است چرا که خیلی از مردم خیلی وقت ها برای خرید اینترنتی به اپلیکیشن سایت سر میزنند و از آنجا خرید میکنند.

پیشنهاد میشود که وقتی کسب و کار خود را به دنیای اینترنت بردید حتما نسبت به تولید اپلیکیشن برای خودتان اقدام کنید،چرا که این کار نه تنها هزینه اضافی نیست بلکه میتواند رونق کسب و کار شما را چندین و چند برابر کند.

حوزه پزشکی و سلامت

میتوان گفت که حوزه پزشکی و سلامت همانطور که از قدیم یک شغل مهم و پر درآمد بوده و الان هم نیز یکی از مهم ترین شغل ها محسوب میشود و هیمطور میماند تا برسیم به یکی از مهم ترین شغل های برتر آینده.

ولی این کار به شدت نیاز به دانش فراوان دارد،چرا که هرچه باشد با جان افراد سر و کار دارید و باید علم خود را خیلی زیاد افزایش دهید.

صنعت ربات و رباتیک

ربات ها میتوانند در آینده به یکی از مهم ترین و اساسی ترین شغل های برتر آینده باشند،البته همین الان هم به یک سطحی از رشد رسیده اند که میتوانند خیلی از نیاز های مردم را برطرف کنند ولی هنوز به جایی نرسیده اند که مثل فیلم ها همه کاری انجام دهند.گفتم فیلم ها،چرا که واقعا صنعت رباتیک میتواند به چنین درجه ای از آپش برسد.

سعی کنید که در زمینه رباتیک پیشرفت کنید،حالا چه از لحاظ سخت افزاری چه کد نویسی و نرم افزاری.مطمئن باشید که این کار میتواند در آینده ای نزدیک شما را به جایی برساند که خودتان هم نسبت به آن شکه و متعجب شوید.


[ چهارشنبه 99/7/9 ] [ 8:50 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 23304