سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

سئو یکی از مهم ترین قسمت هایی هست برای اینکه بتوانید سایت خود را به یک رتبه بالایی از بازدید برسانید و بتوانید در صفحه اول گوگل ظاهر شوید و بتوانید در چشم مخاطبان فرو بروید.با ما همراه باشید تا چند مرحله مهم برای شروع کار با سئو را به شما معرفی کنیم.

شروع کار با سئو

سئو چیست؟

سئو در واقع به عملیاتی گفته میشود که باعث شود رتبه سایت شما بالا رفته و وقتی کسی یک واژه را جست و جو میکند سایت شما در صفحه اول گوگل برایش به نمایش در می آید.سئو در واقع روی یک کلمه خاص انجام میشود که افراد اگر آن کلمه را سرچ کردند وبسایت شما برایشان ظاهر میشود.

البته برای شروع کار با سئو توجه داشته باشید که نیاز به دانش زیاد دارد و تجربه زیادی را طلب میکند،چرا که شما اگر در مبحث سئو دست از پا خطا کنید گوگل وبسایت شما را به طور کامل میکشد (منظور از کشتن سایت این است که دیگر شما در نتیجه سرچ افراد به هیچ وجه ظاهر میشود) و باعث ضرر شما میشود،پس بهتر است که اگر دانش لازم در زمینه سئو ندارید از تیم های طراحی سایت کمک بگیرید.

شناسایی سایت

یکی از مهم ترین مرحله ها برای شروع کار با سئو این است که سایت مورد نظر را شناسایی کرده تا بدانید با چه چیزی طرف هستید و بعد از اینکه سایت مورد نظر را شناسایی کردید میتوانید بهترین عملیات را برایش پیاده سازی کنید و در واقع سئو خوبی را روی یک کلمه اجرا کنید.

در واقع سه نوع سایت وجود دارد که عبارت است از سایت هایی که جدید ساخته شده اند و رتبه ای ندارند،سایت های قدیمی که دارای رتبه هستند و سایت های پنالتی که اگر شما بتوانید بین این سه دسته سایت مورد نظر را تشخیص دهید میتوانید سئو خوبی روی آن اجرا کنید.

تحلیل رقیب ها و همچنین کلمات کلیدی

اینکه شما در کار خودتان رقیب هایتان را به طور خیلی شفاف آنالیز کنید یکی از مهم ترین کار ها برای شروع کار با سئو است.در واقع اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که کلمات کلیدی را تشخیص داده و پیدا کنید که بتواندی بهترین کلمات را بین حجم نا محدودی از کلمات پیدا کنید.

پیدا کرد کلمات کلیدی همانند سئو نیاز به دانش زیادی دارد،چرا که اینکار در واقع یکی از زیر مجموعه های سئو نیز میباشد و اگر دانش و یا وقت کافی ندارید باز هم پیشنهاد میشود که از تیم های طراحی سایت کمک بگیرید و در قبال هزینه ای که پرداخت میکنید میتوانید که سئو سایت خود را بهینه کنید.

شروع کار با سئو

هدف گذاری

آخرین مرحله ای که در مقاله شروع کار با سئو به شما معرفی میکنیم این است که اصلا تکلیف را روشن کنید و بدانید که میخواهید اصلا چه چیزی را سئو کنید.برای مثال مواردی که میتوانید سئو کنید عبارتند از:

  • گرفتن عضو جدید
  • افزایش فروش
  • افزایش بازدید و ترافیک سایت
  • بهبود رتبه سایت
  • برند شدن

کلام آخر

شروع کار با سئو نیاز به حداقل دانش در این زمینه را نیز دارد و شما برای اینکه بتوانید کار خودتان را شروع کنید باید دست کم یک فرد آماتور در این زمینه باشید،ولی توجه کنید که همه افراد در سئو در اول کار آماتور بودند و حالا یک فرد حرفه ای شده اند و از طریق آن کسب در آمد میکنند.

اگر کلامی را جا انداختیم حتما برامون کامنت کنید تا ما هم از دانش شما بهره مند شویم.


[ پنج شنبه 99/7/10 ] [ 8:43 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 23306