سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

این روز ها گوشی های تلفن در بین مردم خیلی مورد استفاده قرار میگیرد و روزانه افراد غیر قابل شمارشی از اپلیکیشن های مختلف در گوشی های خود استفاده میکنند.در این مقاله قصد داریم به شما نکاتی را گوش زد کنیم که بتوانید ایده برای ساخت اپلیکیشن داده و آن آپلیکیشن را خیلی قوی از آب در بیاورید.

ایده برای ساخت اپلیکیشن

به فکر حل مشکلات باشید!

به کار های روزانه خود که دائم در روزمره آن ها را انجام میدهید فکر کنید،آیا از نحوه انجام دادن آن ها راضی هستید؟اگر راضی نیستید به این فکر کنید که آیا اپلیکیشنی وجود دارد که بتواند نحوه انجام دادن آن را راحت کند؟اگر اپلیکیشنی را پیدا نکردید که بتواند این کار را انجام دهد فرصت خوبی برای شما است.

باید با دادن یک ایده برای ساخت اپلیکیشن نوع انجام این کار را راحت کنید.تمامی فکر و ذهن خود را به کار بگیرید تا بتوانید این اپلیکیشن را چه از لحاظ گرافیکی و چه از لحاظ رابط کاربری طوری طراحی کنید که مطمئن باشید بدون شک هرکسی وقتی وارد این اپلیکیشن میشود دیگر نمیتواند از آن دل بکند و برای انجام کار های روز مره خود وابسته به آن شود.

برای مثال میتوان به اپلیکیشن اسنپ اشاره کرد که به نوعی تاکسی اینترنتی حساب میشود و امروزه خیلی از افراد از آن استفاده میکنند.

مشکل های اپلیکیشن های دیگر را برطرف کنید

مطمئنا با اپلیکیشن هایی کار کردید که مشکلاتی در آن ها میبینید.خب وقتی با این مشکلات مواجه میشوید قطعا به فکر یک فرصت جدید برای دادن یک ایده برای ساخت اپلیکیشن می افتید،البته یک اپلیکیشن جدید و نو آورانه نه ولی یک اپلیکیشن ارتقا یافته.

برای اینکار تنها کافی است که اپلیکیشن مورد نظر را به طور کامل آنالیز کرده و به مشکلاتش پی ببرید و ایده جدیدی برای برطرف کردن آن ارائه دهید.

روی بخش هایی از بازار که هنوز سنتی کار میکنند تمرکز کنید

همانطور که میدانید هنوز خیلی از کار ها و کاسبی ها موجود در بازر به روش سنتی و قدیمی کار میکنند.این موضوع یک فرصت عالی برای شما است که یک ایده برای ساخت اپلیکیشن ارائه دهید و روش کار این نوع کسب و کار ها را بروز کنید.

توجه کنید این کار شاید در اول برای شما سخت باشد،چرا که باید بعد از برسی کامل این مدل کسب و کار ها شروع به آشنا کردن آن ها با اپلیکیشن خود کنید.ولی باز هم شکست نخورید و با قدرت به راه خود ادامه دهید و مطمئن باشید که اگر یک ایده خوب برای این کار بدهید میتوانید در بازار کار سنتی قوقا کنید.

از تازه ترین اخبار تکلونوژی با خبر باشید

در جریان تکلونوژی های جدید برای ساخت اپلیکیشن و... باشید و خودتان را با آن هماهنگ کنید و با توجه به آن ها ایده برای ساخت اپلیکیشن بدهید یا روی اپلیکیشن های کار کنید و آن ها را ارتقا بدهید.

توجه کنید که افرادی که در ساخت یک اپلیکیشن خوب موفق شدند با تازه های تکلونوژی هماهنگ بوده و با آن ها پیش میروند.پس شما هم همین کار را انجام دهید .

با مخاطبین هدف صحبت کنید

اگر یک کسب و کار داردید یا که میخواهید تازه یک کسب و کار راه بیندازید قطعا مخاطبین و یا مشتریانی را مورد هدف قرار دادید که میدانید کار شما به کارشان می آید.اپلیکیشن هم نیز مثل کسب و کار است و شما باید افرادی که اپلیکیشن شما به دردشان میخورد را بشناسید.

بعد از این که مخاطبین هدف را شناسایی کردید باید با آن ها مصاحبه کنید تا بتوانید بهترین ایده برای ساخت اپلیکیشن را بدهید.به طور مثال بپرسید که از اکنون از چه اپلیکیشنی استفاده میکند یا این که دوست دارد اپلیکیشن شما به چه شکلی طراحی شده باشد و هر سوال دیگر که شما را به نیاز های دیگران نزدیک کند بپرسید.

کلام آخر

در مقاله های قبلی در وبلاگ طراحی سایت به این موضوع اشاره کردیم که در آینده و حتی همین الان هم یکی از شغل های پر در آمد در دنیا ساخت اپلیکیشن میباشد.بس بهتر است که با دادن ایده برای ساخت اپلیکیشن به پولدار شدن نزدیک شوید.

البته پولدار شدن در یک شب اتفاق نمی افتد و شما باید دانش لازم در این زمینه را داشته باشید و پس از آن باید ماه ها خون دل بخورید،ولی بدانید که در نهایت به یک اپلیکیشن موفق میرسید و در کارتان موفق میشویدپپس همین ایلان یک ایده برای ساخت اپلیکیشن بدهید.


[ دوشنبه 99/7/21 ] [ 5:56 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 23282