سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

ترفند های یوتیوب که برای خیلی از دوستان و همچنین برای افراد مبتدی خیلی به درد میخوره و شاید خیلی از شما علاقه به دانستن آن ها دارید را در ادامه مطلب با ما بخوانید.

ترفند های یوتیوب

اگر قول دادیت پای قولتان بمانید

یکی از مهم ترین ترفند های یوتیوب این است که به صورت دائم و مرتب مطالب خود را دقیق و سر زمان معین ارسال کنید و آن را به تعویق نیندازید.اگر به این موضوع اهمیت دهید و به آن توجه کنید،مطمئن باشید که میتوانید فالور ها خودتان را به صورت روزانه افزایش دهید.البته به طوری مطالب های خود را ارسال کنید که از کیفیتشان کم نشود.

گفتم سر زمان معین،خوب منظورم این بود که اگر به مخاطبان خودتان قول میدهید که به طور مثال،مطلب بعدی خودتان را در شنبه هفته اینده قرار میدهید،پس سعی کنید که حتما در شنبه هفته آینده این کار را انجام دهید و آن را عقب نندازید.با این کار باعث میشوید که مخاطبان به شما اعتماد داشته باشند و در شنبه هفته آینده منتظر مطلب بعدی شما باشند.

 

روی سئو و کیفیت ویدیو دقت کنید

اینکه پیش تر گفتیم به صورت دائم باید مطالب خود را قرار دهید،یک موضوع مهم است ولی باید دقت کنید که از کیفیت ویدیو شما اصلا کم نشود.سعی کنید که کار خود را طوفانی شروع کنید و همچنین طوفانی به کار خود ادامه دهید.یکی از ترفند های یوتیوب که بازدید شما را افزایش میدهد کیفیت و سئو آن است،پیس به آن توجه کنید.

حال میرویم سراغ سئو مطالب.شاید با خودتان بگویید که سئو فقط مربوط به طراحی سایت میشود و ربطی به یوتیوب ندارد،ولی اشتباه نکنید.منظور از سئو در واقع بهینه سازی مطالب است،به این شکل که شما باید به عنوان،برچسب ها و شرح و توضیح توجه زیادی کنید و آن ها را طوری انتخاب کنید که بعث افزایش بازدیدتان شوند.

سئو و کیفیت ویدیو

لیست پخش

یکی دیگر از ترفند های یوتیوب که افراد را نسبت به کانال شما وفا دار میکند و باعث میشوند که کانال شما را ترک نکنند . همچنین باعث میشود که بتوانند خیلی سریع تر در کانالتان یک ویدیو را پیدا کنند این است که لیست ها پخش را برای کانالتان ایجاد کنید و آن ها را سامان دهی کنید.

وقتی که ویدیو های مانند یکدیگر و مشابه در کانال خود آپلود میکنید،برایشان یک لیست پخش نیز اینجاد کنید و آن ها را سامان دهید کنید.همچنین توجه داشته باشید که با این کار،ویدیو های مشابه شما برای مخاطب به نمایش در می آیند و باعث میشوند که شاید مخاطب بیشتر در کانال شما بمانند و ویدیو های بیشتری تماشا کنند.

در حیطه ای که علاقه دارید فعالیت کنید

سعی کنید که در حیطه مورد علاقه خودتان فعالیت کنید و در رابطه با آن ویدیو آپلود کنید.شاید دقت کرده باشید که وقتی آدم ها از یک کاری خوششان می آید،آن کار را خیلی بهتر و با کیفیت بیشتر انجام میدهند.این موضوع در رابطه با یوتیوب نیز صدق میکند و اگر شما در رابطه با موضوع های مورد علاقه خودتان ویدیو میگذارید،مطمئن باشید که آن ها خیلی با کیفیت میشوند.

به طور مثال شما در دنیای گیم تجربه بسیار زیادی دارید و به آن به شدت علاقه مند هستید،پس شما میتواند در ایجاد ویدیو های گیمینگ خیلی موفق باشید.و یا شاید به دنیای فیلم و سریال علاقه مند هستید،پس فیلم ها و سریال های جدید را به مخاطبان معرفی کنید و یا اینکه نکته هایی در رابطه با هر فیلم را در ویدیو هایتان توضیح دهید.اگر این کار را انجام میدهید،یکی از زیرکانه ترین ترفند های یوتیوب را فرا گرفته اید.

برای مخاطبان ارزش قائل شوید

تعامل،تعامل،تعامل.یکی از ترفند های یوتیوب که به شما کمک میکند در ویدیو های پیشنهادی خود یوتیو باشید این است که با دیگر مخاطبان در تعامل باشید.به طور مثال وقتی که مخاطبان برای شما کامنت میگذارند و از شما درخواستی دارند،سعی کنید تا جایی که امکان پذیر است آن ها را پوشش دهید و به آن ها توجه کنید.

همچنین یکی از کار هایی که واقعا میتواند در رتبه کانال و ویدیو های شما تاثیر داشته باشد این است که در آخر ویدیو هایتان به صورت تصویری و یا به صورت متنی از مخاطبانتان درخواست کنید که ویدیو شما را به اشتراک بگذارند و کانال شما را دنبال کنند.با این کار باعث میشوید که یوتیوب برای شما بیشتر ارزش قائل شود.


[ سه شنبه 99/7/29 ] [ 6:5 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 23289