سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

قالب خوب وردپرس نکته ای است که باید برای زیبا تر شدن و خاص بودن سایتتان به آن ها اهمیت زیادی بدهید و بسته به حیطه کاریتان به آن توجه کنید.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا سه تا از بهترین قالب های وردپرس را به شما معرفی کنیم.

قالب خوب وردپرس

قالب وردپرس

همانطور که خیلی از دوستان میدانند قالب در واقع به ظاهر سایت مربوط میشوند و شرکت های طراحی سایت با توجه به خواسته ها و نیاز های مشتری یک قالب خوب را انتخاب میکنند.حال خواسته های مشتری میتواند در شرایط مختلف،متفاوت باشد و برای کسی قیمت مهم است و برای کسی دیگر کیفیت و خاص بودن سایت مهم است.

اگر نظر من را میخواهید سعی کنید که در انتخاب قالب سایت خود،سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که هم قیمت به صرفه ای داشته باشد و هم سایت شما را خاص کند.در این زمینه شرکت های طراحی کننده که مسئولیت طراحی را به عهده میگیرند میتوانند به شما کمک کنند که یک قالب خوب وردپرس برای خودتان نتخاب کنید.

قالب avada

این قالب که یک از قالب خوب وردپرس میباشد و همچنین یکی از پرفروش ترین قالب ها،در بین قالب های دیگر است.قالب avada یک قالب چند منظوره است که به کار کسانی که میخواهند یک سایت متفاوت داشته باشند می آید و میتواند سایت شما را به یک سایت زیبا و حرفه ای تبدیل کند.

همچنین این قالب دست طراحان را به شدت باز گذاشته است و قالبی انعطاف پذیر است که میتوانید آن را به هر شکلی که دوست دارید در بیاورید.این قالب سرعت کار شما را به شدت افزایش میدهد و میتوانید در آن،فضایی نا محدود برای پروژه های خودتان داشته باشید.

قالب the7

کسانی که این قالب را در سایت خودشان پیاده سازی کرده اند و از آن استفاده کرده اند میدانند که کار کردن با این قالب خوب وردپرس بسیار ساده و دلنشین است.حال اگر قیمت مناسب آن را در کنار دلنشین بودن آن بگذاریم به این نتیجه میرسیم که یک قالب بسیار به صرفه و مناسب میباشد.

همچنین این قالب امکاناتی را به شرکت های طراحی سایت میدهد که اگر این قالب را انتخاب کنید هم برای شما بصرفه است و هم برای طراحان.اگر تصمیم به پیاده سازی این قالب برای سایت خودتان دارید،تنها کافی است که به طراحان عزیز نام این قالب را بدهید تا با توجه به سرعت بالای این قالب،کار را خیلی سریع به شما تحویل دهند.

قالب jupiter x

این قالب که خود من به شخصه روی آن خیلی تاکید دارم و پیشنهاد میکنم که از آن استفاده کنید،یک قالب علی است که زمینه را به شما میدهد که یک وبسایت عالی و کامل را برای خودتان و کسب و کارتان داشته باشید.این قالب که یک قالب خوب وردپرس و یک قالب استاندارد برای وردپرس نیز میباشد.

همچنین توجه داسته باشید که این قالب یک پشتیبانی فنی بی نظیر و عالی را به شما میدهد که چت زنده یکی از آن ها میباشد.همچنین این قالب،بیش از 150 قالب از پیش طراحی شده در اختیار شما میگذارد که میتواند در صرفه جویی در هزینه نیز به شما کمک شایانی بدهد و دیگر نیاز به طراحی کردن و هزینه اضافی نداشته باشید.

قالب های خوب وردپرس

کلام آخر

قالب سایت شما در واقع اولین موردی است که به چشم بازدید کننده و مخاطب می آید،پس در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید و همانطور که گفته شد سعی کنید یک قالبی را انتخاب کنید که هم برایتان از نظر مالی بصرفه باشد و هم اینکه بتواند سایت شما را خیلی زیبا از آب در بی آورد.

البته قالب های زیادی برای وردپرس وجود دارد که افراد بسته به نیاز هایشان آن ها را انتخاب میکنند ولی در این مطلب سعی کردم که سه تا از بهترین ها را به شما معرفی کنم.اگر سوال دیگری در این زمینه داشتید و یا به نظرتان یک قالب خوب وردپرس را جا انداخته ام حتما برایمان کامنت کنید.


[ پنج شنبه 99/8/1 ] [ 7:5 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 23288