سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

ویدیو مارکتینگ یا تبلیقات اینترنتی یکی از زیر شاخه های بازاریابی اینترنتی است که در آن از ویدیو ها و فیلم ها به عنوان تبلیغات اینترنتی میگردند.در ویدیو مارکتینگ از فیلم های چند دقیقه ای استفاده میکنند.

اثر ویدیو مارکتینگ در کسب و کار


تاریخچه ویدیو مارکتینگ

بازاریابی ویدیویی به سال ها قبل بر میگردد و حتی به قبل از پیدایش اینترنت مربوط میشود،پس باید توجه کرد که ویدیو مارکتینگ تارخچه قدیمی تری نسبت به اینترنت دارد.

در سال 1940 شرکتی به نام bulova یک تبلیغ ویدیویی در ایستگاه شبکه تلوزیونی تولید کرد و برای این تبلیغ خود 4 دلار پرداخت کرد.این اولین تبیلغ با استفاده از فیلم بود.

 

چرا باید از ویدیو مارکتینگ استفاده کنیم؟

دلیل استفاده افراد یا شرکت های بزرگ از ویدیو مارکتینگ بسیار زیاد است.مثلا یکی از سفت ترین دلیلشان برای تبلیغ ویدیویی این است که میتوانند با مشتری رابطه احساسی برقراری کنند و بیشتر برای بینندگان قابل درک باشند.

توجه داشته باشید که ویدیو مارکتینگ هزینه زیادی برای کسی که میخواد انجام دهد دارد و این کار یک کار ساده نیست و نیاز به ب مهارت نیز دارد پس اگر یک فرد اماتور هستید ، مسیر سختی را در پیش دارید ولی شما میتوانید از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند استفاده کنید و در قبال هزینه ای که به آن ها میدهید خدماتی را در این زمینه به شما ارائه میدهند.

انواع ویدیو مارکتینگ

از عنواع ویدیو ها در ویدیو مارکتینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد

ویدیو معرفی محصول:

این دسته از ویدیو ها بیشتر برای توصیف و معرفی محصولات به کار میرود و در بیشتر مواقع فروشگاه ها این ویدیو ها را در شبکه های اجماعی همچون اینستاگرام،آپارات یا یوتیوب قرار میدهند تا به نوعی تبلیغی برای کارشان بشود.

ویدیو معرفی برند:

این ویدیو مخصوص خود برند استفاده میشود و امکان استفاده آن برای خود برند یا بازار یابان نیز میباشد.

ویدیو رویداد ها و وقایع:

این ویدیو توسط شرکت ها یا رسانه های عمومی برای اطلاع رسانی در مورد وقایع خاص استفاده میشود. برای مثال وقایع سالیانه جزو همین دسته نیز میشود.

ویدیو انیمیشنی:

این دسته که در حال حاظر از بیشترین محبوبیت در بین بینندگان بهره میبرد یکی از بهترین روش ها نیز میباشد که میتواند با بینندگان ارتباط بسیار قوی و خوبی برقرار کند.

ویدیو مارکتینگ قادر به توضیح کامل در مورد همه چیز هست!!!

اگر بخواهیم در این مورد ساده تر توضیح بدهیم باید بگوییم که:

فرض کنید شما میخواهید در مورد یک محصول توضیح دهید و نحوه استفاده از محصول را توضیح دهید مطمئن باشید که اگر از ویدیو مارکتیک استفاده کنید میتوانید خیلی راحت و به سادگی 98 درصد موضوع را به بینندگان بفهمانید.

با ویدیو مارکتینگ با همه نوع مشتری ای ارتباط برقرار کنید

خوبی ویدیو مارکتینگ در این است که شما میتوانی با همه قشر از مشتریان و بینندگان ارتباط برقرار کنید و خیلی خوب خودتان را در دل مشتریانتان جا کنید.

برای اینکه با مشتریان خود ارتباط خیلی بهتری برقرار کنید از ویدیو انیمیشنی استفاده کنید ولی باز هم به سلیقه خودتان مربوط میشود و میتوانید بسده به سیاستتان و پسندتان نیز دارد.

سخن آخر

امروزه بحث در مورد دنیای اینترنت بسیار پیشرفت داشته و تقریبا تمامی افراد در کره زمین از این امکان استفاده میکنن.

ویدیو مارکتینک یکی از بهترین کار هایی هست که میتونه کسب و کار شما رو خیلی راحت به سمت و سوی خیلی بهتری ببره و به اون رونق بده،پس پیشنهاد میشه که حتما از این موضوع استفاده خیلی خوبی ببرید.

اگر حرفی،سخنی یا سوالی در این مورد داشتید حتما برای ما کامنت کنید.


[ شنبه 99/5/25 ] [ 8:53 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 23344