سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

چگونگی ورود به دارک وب شاید سوال خیلی از ما باشه و خیلی از ما دوست داشته باشیم که به این قسمت از اینترنت وارد بشیم.با اینکه خیلی شدید پیشنهاد میشود که به این قسمت وارد نشید ولی برای علاقه مندان ورود به دارک وب این مقاله رو مینویسم که بدانند ورود به دارک وب از چه راهی ممکن است.

چگونگی ورود به دارک وب

دارک وب چیست؟

در مقاله های قبلی در وبلاگ طراحی سایت خودمان از این موضوع توضیح مفصلی داده شد و گفته شد که اگر اینترنت را مثل یک پیاز لایه لایه فرض کنیم دارک وب لایه های زیری اینترنت است و وارد شدن به آن نیاز به داشتن علم کافی دارد و همچنین باید به این موضوع توجه کنید که که این قسمت از اینترنت خطراتی را در پی دارد،پس هر مشکلی که برای سیستم شما پیش بیاید به خودتان مربوط است.

در ادامه این مقاله چگونگی ورود به دارک وب برای شما به طور کامل توضبح داده میشود و و وسایل مورد نیاز برای این کار به شما معرفی خواهد شد.

مرورگر تور

اولین چیزی که شما برای رسیدن به سوال چگونگی ورود به دارک وب نیاز دارید مرورگر تور است،در این مرورگر حرکات و رفتار های شما به طور کاملا امن انجام خواهد شد و شما در این مرورگر کاملا ناشناس باقی میمانید و کسی نمیتواند رد شما را بگیرد.

شما با استفاده از این مرورگر میتوانید وارد فضای دارک وب شوید و فقط کافی است که آن را از سایت رسمی خودش یعنی "www.torproject.org" دانلود کنید و کار خود را شروع کنید،توجه کنید که این مرور گر فقط برای این است که شما در اینترنت ناشناس بمانید و اگر میخواهید که کار های مرورگر های دیگر مثل Google Chrome (مانند ذخیره کردن یوزر نیم و پسورد)را در آن انجام دهید این مرور گر به کارتان نخواهد آمد.

چگونگی ورود به دارک وب

بعد از دانلود مرورگر tor چه کار کنم؟

بعد از اینکه مرورگر تور را دانلود کردید باید به دنبال یک پل ارتباطی با دارک وب باشید،برای این کار باید اول به دنبال یک جست و جو گر مانند گوگل باشید ولی تنها فرق این جست و جو گر با گوگل این است که در دنیای دارک وب وجود دارد و دسترسی به آن کمی سخت تر است.

حالا به قسمت اصلی چگونگی ورود به دارک وب میرسیم.بهترین جست و جو گر در دارک وب not evil است که برای ورود به آن روی اینجا کلیک کنید،دقت کنید که باید حتما با مرور گر تور وارد این جست و جو گر بشوید وگرنه این کار امکان پذیر نیست،خب الان شما وارد فضای دارک وب شدید،باز هم تکرار میکنم که حواستان باشد و روی لینک هایی که به نظرتان مشکوک است کلیک نکنید.

چگونه از سایت های دارک وب استفاده کنم؟

حالا که به سوال چگونگی ورود به دارک وب رسیدید این سوال برایتان پیش می آید که خب،الان چه کار کنم؟

توجه کنید که سیستم پیدا کردن سایت ها در این جست و جو گر با سیستم های دیگر مانند گوگل فرق دارد،برای مثال امکان دارد که در نتیجه یک کلمه،50 صفحه برایتان پیدا کند ولی تمام 50 صفحه یک سایت باشد،پس شما باید در سرچ کلمه مورد نطرتان دقت کنید.

برای مثال میتواند با سرچ کردن کلمه red room وارد آن شوید ولی خب همینطور که در مقاله های قبلی وبلاگ طراحی سایت گفته شد،رد روم برای کشور ایران و سرعت اینترنتش اصلا مناسب نیست.دقت کنید که در خیلی از سایت ها باید با پرداخت هزینه ای(معمولا بیت کوین)به خدمات آن سایت دسترسی پیدا کنید.

کلام آخر

چگونگی ورود به دارک وب قطعا سوال خیلی از شما بود و خب،الان جواب سوالتون رسیدید.ولی باز هم برای هزارمین بار تکرار میکنم که دسترسی به قسمت از اینترنت میتواند خیلی برای شما خطرناک باشد،پس حواستان را جمع کنید و هر اتفاقی که برای سیستمتان بیفتد مسئولیتش با خودتان است.

نظر خودتونو با ما در مورد دارک وب در میان بذارید و اگر این مطلب برایتان جالب بود میتونید با ذکر منبع اونو کپی کنید.


[ شنبه 99/6/22 ] [ 7:53 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 23330