سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

ادیت پست اینستا یکی از کار هایی هست که به شدت مخربه و امتیاز شمارو میتونه خیلی زیاد کم کنه.

ادیت پست اینستا


انستاگرام روی تعامل شما حساس است

اینستاگرام به تعاملات شما امتیاز میدهد و به شدت روی آن حساس است،منظور از تعامل این است است که اینستاگرام روی نظر،لایک،کامنت،نظر،اشتراک گذاری و ذخیره حساس است و بر اساس بازخورد هایی که روی پستی که میگذارید انجام میشود،به شما امتیاز میدهد.

شما با ادیت پست اینستا یک ظلم بزرگ در حق خود میکنید،چرا که با این کار یک امتیاز منفی برای پیج خود رقم میزنید و باعث میشوید که تعداد فالور های شما و بازخورد های پست های شما به شدت کم شود،پس سعی کنید که در همان مرحله اول یک پست شسته رفته از آب در بیاورید که با این مشکل مواجه نشوید.

البته در کل میتوان گفت اینترنت به صورت کلی برای تعامل است و اگر شما طراحی سایت برای خودتان کرده اید و از آن برای کسب و کار خود استفاده میکنید باید حواستان به تعاملات در آن نیز باشد و این موضوع را مد نظر خود قرار دهید.

تاثیر امتیاز روی اکسپلور

همانطور که گفته شد وقتی که شما یک پست در پیج اینستاگرام خود قرار میدهید باید تعامل و بازخورد خوبی داشته باشد و ادیت پست اینستا میتواند روی امتیاز آن تاثیر داشته باشد.اکسپلور در اصل همان قسمتی است که شما وقتی روی ایکون سرچ را لمس میکنید پست های پیشنهادی برای شما ظاهر میشود و خیلی مواقع باعث میشود چیزی را که میخواستید سرچ کنید را فراموش کرده و به سمت آن پست ها کشیده میشوید.

وقتی شما پست های خود را ادیت میکنید امتیاز شما از صفر محصوب میشود و دیگر شانس این را ندارید که پستتان در قسمت اکسپلور باشد.توجه کنید که تمامی امتیازات کسب شده از کامنت ها،لایک ها و... از صفر حساب میشود و این موضوع میتواند خیلی به ضررتان تمام شود.

بهترین پیج های اینستاگرام نیز به این موضوع اهمیت میدهند و همین امر باعث شده که پست هایشان امتیاز و بازخورد زیادی داشته باشد و در نتیجه به قسمت اکسپلور در اینستاگرام برود.

ادیت در اینستا

سی دقیقه اول انتشار پست

وقتی که شما پستی را در اینستاگرام قرار میدهید بیشترین تعامل در سی دقیقه اول انجام میشود و بعد از آن،تعامل نه اینکه به صورت کامل از بین برود ولی خیلی کمتر میشود و بازدید ها و کامنت ها و... خیلی کمتر میشود.

دقت کنید که اگر قصد این را دارید که ادیت پست اینستا انجام دهید بهترین زمان همان نیم ساعت اول است و بعد از آن خیلی به ضررتان است،ولی باز هم تکرار میکنم که از فکر ادیت پست اینستاگرام بعد از انتشار پست خارج شوید و سعی کنید که پستتان را همان اول با دقت انتشار دهید.

کلام آخر

اینستاگرام امروزه به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و خیلی ها چه در ایران چه در خارج ایران از آن استفاده میکنند و وسیله خوبی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها است.حال اگر از آن استفاده میکنید ها باید ها و نباید های آن را بدانید و ماهم در این مقاله سعی کردیم یکی از نباید های آن را برای بازدید بیشتر به شما معرفی کنیم.

شاید این مقاله برای کسانی که از اینستاگرام برای استفاده شخصی استفاده میکنند خیلی مفید نباشد ولی کسانی که اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده میکنند خیلی مفید باشد.پس حواستان به ادیت پست اینستا باشد.

نظرتون در مورد این مقاله چی بود؟

به وبلاگ طراحی سایت ما هم سر بزنید و دیگر مقاله های انتشار شده را بازدید کنید.


[ پنج شنبه 99/6/27 ] [ 6:35 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 23332