سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

کسب درآمد از آپارات رو میدونم و درک میکنم که فکر خیلی از شما هست و خیلیاتون دوست دارید که از این رسانه اجتماعی کسب درآمد کنید،با ما همراه باشید تا چند روش که میتونه برای شما سودآور باشه یا به شما کمک کنه که کسب و کار خودتان را رونق بدید را به شما معرفی کنیم.

کسب درآمد از آپارات

آپارات چیست؟

قطعا خیلی از شما تا به حال از این رسانه اینترنتی استفاده کردید و خیلی از شما هم در اون عضو شدید و ویدیو های خودتون را داخلش قرار دادید.

ولی اگر از تا الان از آن استفاده نکردید،آپارات یک رسانه اینترنتی برای به اشتراک گذاشتن ویدیو ها میباشد و افراد میتوانند در آن فیلم هایی با موضوع ورزش،گیم،فیلم های سینمایی و... را در آن تماشا کنند،در واقع این شبکه اجتماعی همانند یوتیوب عمل میکند.ولی موضوع اصلی این مقاله کسب در آمد از آپارات است که در ادامه آن را به طور مفصل برای شما شرح خواهیم داد.

آیا کسب در آمد از این رسانه عملی است؟

در جواب به این سوال باید گفت بله،چرا که کار نشد نداره و شما از هر چیزی در اینترنت میتوانید کسب درآمد کنید که آپارات هم جزو کلمه "هر چیزی" قطعا حساب میشود.البته بستگی به سیاست خودتان نیز دارد که چگونه عمل میکنید.

توجه کنید که شاید شما نتوانید به طور مستقیم از این سرویس کسب درآمد کنید و یا اصلا نتوانید،ولی منظور از کسب درآمد از آپارات این است که این سرویس میتواند به طور غیر مستقیم روی کسب و کار شما تاثیر داشته باشد و کسب و کار شما را رونق دهد.

تبلیغات خود را به سرویس آپارات بسپارید

یکی از راه های رونق کسب و کارتان(مخصوصا کسب و کار اینترنتی)این است که تبلغات خود را به آپارات بسپارید تا این سرویس دهنده شما را به مخاطبینش نشان دهد و باعث سر شناش شدن شما شود،فقط کافی است که هزینه ای به پشتیبانی آپارت پرداخت کنید.

روند این تبلیغات که باعث کسب درآمد از آپارات میشود به اینصورت است که وقتی کسی در حال تماشای یک ویدیو در آپارت است در میان فیلم یک تبلیغ برای بیننده به نمایش در میآید که همان تبلیغ شما است،از آنجایی که آپارات یک سرویس اشتراک ویدیوی پی مخاطب است این نوع تبلیغ میتواند برای شما به شدت مفید.

کسب درآمد از آپارات

در صفحه آپارت خود تبلیغات دیگران را قرار دهید

اگر در آپارات صفحه ای با دنبال کننده های فراوان دارید و از ویدیو های شما بازدید زیادی میشود و مورد علاقه خیلی ها است مطمئنا افراد زیادی خواهان این هستند که محصولاتشان یا خدماتشان را برایشان تبلیغ کنید و مطمئن هستند به دلیل اینکه صفحه پر مخاطبی دارید محصولاتشان یا محصولاتشان زیاد به چشم می آید.

البته این کار فقط برای دیگران نیست و شما میتوانید کنار کارتان از خدمات خودتان و یا محصولاتتان تبلیغ کنید،ولی دقت کنید باید ویدیو های خود را به طور منظم در صفحه خودتان قرار دهید تا دنبال کننده های خود را نگه دارید و باعث کسب درآمد ار آپارات شوید.

از سرویس افزایش بازدید آپارت استفاده کنید

اگر میخواهید که کسب درآمد از آپارات برای شما به صورت دنباله دار ادامه داشته باشد یکی از بهترین کار ها این است که ویدیو های خود را در چشمان مخاظبین فرو کنید تا بیشتر در چشم باشید.

خوشبختانه امکانی که آپارات برای این موضوع تدارک دیده باعث میشود که ویدیو های شما بشتر از قبل در چشمان مخاطبین باشد،فقط کافی که این سرویس را در قبال پولی که برای آپارت پرداخت میکنید برای خودتان فعال کنید.البته این سرویس را هرباری که میخواهید فعال کنید باید روی تک تک ویدیو ها فعال کنید پس برای صرفه جویی در هزینه بهتر است که فقط روی ویدیو های مهم مانور دهید.

از ویدیو های خود در سایت خودتان استفاده کنید 

برای رونق کسب و کارتان و کسب درآمد ار آپارات بهتر است که یک طراحی سایت برای خودتان انجام دهید و از ویدیو های خود در آپارات در وب سایتتان استفاده کنید،برای مثال برای معرفی محصولاتتان یا خدماتتان میتوانید از سرویش اشتراک ویدیوی آپارات استفاده کنید.

اگر در کل بخواهیم به موضوع نکاه کنیم سرویس آپارات در خیلی از جاها به کارتان میآید پس بهتر است که در اول و آخر از این سرویس استفاده کنید.


[ چهارشنبه 99/7/2 ] [ 8:49 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 23318