سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

بلاگر چیست و دقیقا چه کار هایی انجام میدهد با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا در مورد این موضوع به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

بلاگر چیست

بلاگر چیست؟

برای شروع کار اول باید بدانیم که اصلا بلاگر چیست و چه کار هایی انجام میدهد.بلاگر در لغت به معنی کسی است که طراحی سایت کرده و در آن شروع تولید محتوا میکند(در واقع به کسی گفته میشود که وبلاگ نویسی میکند)ولی در گذشت زمان این کلمه معنی دیگر گرفت و از آن برای منظور دیگری استفده میکنند.

بلاگر به کسی گفته میشود که در بین عموم معروف و مشهور بوده و در مورد مطالب خاص اظهار نظر میکند و حرفش برای خیلی ها قابل قبول است.توجه داشته باشید که همه بلاگر ها در مورد یک موضوع تولید محتوا نمیکنند و هر بلاگر در زمینه ای که حرفه دارد فعالیت میکند،با ما همرا باشید تا زمینه هایی که بلاگر ها در آن فعالیت میکنند را به شما معرفی کنیم.

بلاگر ها در چه زمینه هایی فعالیت میکنند؟

قبل تر در مورد بلاگر توضیحاتی به شما دوستان عزیز ارائه دادیم و شما را به جواب بلاگر چیست رساندیم.همانطور که گفته شد بلاگر های میتوانند در زمینه هایی مختلفی فعالیت کنند و هر بلاگر در زمینه ای که حرفه دارد اظهار نظر میکند و به درآمد دسترسی پیدا میکنید،در دامه چند نمونه ای که بلاگر ها در آن فعالیت میکنند را به شما معرفی میکنیم.

  • بلاگر ها ممکن از خاطره نویسی کنند و از اتفاقاتی که در روزمره برایشان اتفاق می افتد تولید محتوا کنند.
  • در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت میکنند و در این زمینه کسب درآمد میکنند.
  • میتوانند گردشگر باشند و در زمینه سفر هایی که میکنند و مکان های مختلف اظهار نظر کنند.
  • از خوراکی ها و غذا های مختلف مینویسند.
  • شاید طنز پرداز باشند و با محتوایشان باعث خنده شما میشوند.
  • و ...

بلاگر اینستاگرام

با اینکه بلاگر بیشتر به طراحی سایت و وبلاگ نویسی مربوط میشود ولی بهترین واژه برای تولید محتوای خوب در اینستاگرام بلاگر اینستاگرام است،الان دیگر به جواب بلاگر چیست رسیدید و شاید خیلی از شما با دیدن بلاگر اینستاگرام متوجه منظور شوید ولی اگر متوجه نشدید بلاگر اینستاگرام مانند بلاگر های دیگر تولید محتوا میکند ولی در اینستاگرام.

پیشنهاد ما به شما این است گه در اینستاگرام بلاگری کنید چرا که در آن خیلی بهتر و بهتر است بگوییم که زود تر به نتیجه دلخواه خودتان میرسید،چرا که در اینستاگرام خیلی بیشتر با کاربران دیگر در ارتباط هستید و میتوانید کار های خود را خیلی بیشتر در چشمان مخاطبان فرو کنید.

بلاگر چیست

کلام آخر

منظور ما از این مقاله این بود که بلاگر چیست را برای شما پاسخ بدیم ولی اگر بخواهیم به طور خودمونی بگیم بهترین راه بلاگری اینه که کار خودتونو با اینستاگرام انجام بدید ولی اگر اول کارتونه بهتره که خیلی کارو سفت بچسبید،چرا که تا به معروفیت برسید خیلی راه طول و درازی دارید.

اگر سوالی در مورد بلاگر و بلاگری داشتید حتما برامون کامنت کنید تا بهتون جواب بدیم.


[ یکشنبه 99/7/6 ] [ 7:11 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 23317