سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

reach در اینستا یک از بهترین قابلیت ها برای کاربرانی است که از پیجشان برای کسب و کار استفاده میکنند.اگر دارای یک کسب و کار مبتنی بر اینستا گرام هستید حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

reach در اینستا


reach و impressions در اینستاگرام چیست؟

reach در اینستا به این منظور استفاده میشود که وقتی یک نفر وارد یکی از پست های شما میشود و آن را بازدید میکند،شما قادر به دیدن آن نفر باشید و در اصل reach به شما آمار را نشان میدهد و وقتی نفری جدید از پست دیدن میکند یک عدد به آمار کلی شما اضافه میشود.

impressions در اینستا همانند این عمل میکند ولی با کمی تفاوت.فکر کنید که علی و سعید وارد پیج شما شده و از یک پست شما نفری 2 بار بازدید میکنند.جمع 2 و 2 عدد 4 را به ما میدهد که این عدد همان impressions است.

توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید از ابزار های انالیز در اینستاگرام استفاده کنید باید یک پیج کاری را برای خود انتخاب کنید و چنانچه از پیج های شخصی استفاده میکنید،نمیتوانید از ابزار آنالیز استفاده کنید.

استوری پست

یکی از بهترین کار ها برای افزایش reach در اینستا استوری پست ها است.برای مثال وقتی پست جدیدی را در پیج خود قرار میدهید،آن را استوری کرده و از مخاطبان خود درخواست کنید که از پست جدیدی که منتشر کرده اید بازدید کنند.

میتوانید پست های قدیمی خود را استوری کنید تا دیگران به طور مجدد از پست های شما استفاده کنند یا کسانی که پست های شما را دیدن نکردند برای اولین بار از پست شما دیدن کنند.البته توجه کنید که باید پست های خود را به نحوی طراحی کنید که کاربران بعد از دیدن استوری جذب آن شوند.

زمان مشابه

یکی دیگر از کار هایی که میتواند reach در اینستا شما را افزایش دهد این است که در زمان های مشابه و به صورت پیوسته پست های خود را قرار دهید.سعی کنید که از پیوسته بودن پست های خود دست نکشید و به صورت دائم در زمان های مشابه پست های خود را در اینستاگرام قرار دهید.

به طور مثال در یک ماه در ساعت های 7 تا 7:30 پست های خود را قرار دهید و در ماه بعدی یک تایم دیگری را انتخاب کنید و به همین روال پیش بروید تا متوجه شوید که بهترین زمان برای پست گذاشتن چه زمانی است و بعد از آن همیشه پست های خود را در همان زمان قرار دهید.

تعامل داشتن با دیگران قبل از آپلود پست

این موضوع که خیلی مهم بوده و باید آن را بسیار جدی بگیرید این است که قبل از انتشار پست وارد پروفایل دیگر فالور های خود شده و با آن ها تعامل داشته باشید.به این صورت که پست هایشان را لایک کنید یا دیگر پیج ها را فالو کنید و یا برای پست های دیگر کامنت گذاشته و آن ها را لایک کنید.

دقت کنید که این عمل میتواند reach در اینستا را به شدت بالا ببرد،چرا که وقتی قبل از انتشار پست با دیگران در تعامل باشید خیلی بیشتر در چشم هستید و دیگران نیز خیلی بیشتر علاقه پیدا میکنند که از پست هایی که در پیج خودتان گذاشته اید بازدید کنند.

تعامل داشتن بعد از انتشار پست

یکی دیگر از کار هایی که میتواند reach پیج شما را بالا ببرد و برای شما مفید باشد این است که بعد از اینکه پست خودتان را در پیجتان قرار دادید با دیگر کاربران خود در ارتباط باشید.به این شکل که به دایرکت آن ها رفته و در مورد پست آخر که قرار داده اید سوال کنید.

سعی کنید که پیشنهادات و نظرات و انتقادات را نیز از آن ها بپرسید و وقتی متوجه شدید که یک راهی را اشتباه میروید،سریع دور زده و به سمت و سوی درستی حرکت کنید تا دیگر کاربران نیز راضی بمانند.

جواب دادن به کامنت ها

شاید شما هم دقت کرده باشید که خیلی وقت ها برای نفری کامنت میگذارید و در مقابل کامنتی که گذاشتید یک جواب قابل قبول را انتظار دارید ولی فقط تشکر دریافت میکنید.اینکه فقط در مقابل کامنت ها تشکر کنید اصلا پیشنهاد نمیشه،چرا که باید برای کامنت ها ارزش قائل باشید.

برای افزایش reash در اینستا سعی کنید که در جواب کامنت ها با مخاطبان گرم بگیرید.مثلا در کامنت ها از مخاطبان خود سوال بپرسید،با این کار باعث میشوید که دیگران اخساس راحتی نسبت به شما داشته باشند.

کلام آخر

اینکه از reach در پیج کاری خودتون استفاده کنید خیلی میتونه مفید باشه،چونکه میفهمید اطلاعات مخاطبان شما چیه و حتی میتونید به رده سنی مخاطبانی که بیشتر در پیج شما سر میزنند پی ببرید و در همین راستا شروع به تولید محتوا و تولید پست در اینستا کنید.

نظر شما در مورد reach در اینستا چیه؟

به نظرتون چطوری میشه reach رو در اینستا افزایش داد؟

نظرات خودتونو برای ما کامنت کنید.


[ یکشنبه 99/7/13 ] [ 6:18 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 23305