سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی من
 

امروزه توییتر یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی شده است و خیلی از افرا امروزه از آن استفاده میکنند،حالا چه برای کسب و کار و چه برای استفاده شخصی.با ما همراه باشید تا تاریخچه یتوییتر را برای شما بازگو کنیم.

تاریخچه توییتر

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 99/6/19 ] [ 8:45 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]

کسب در آمد از گیم امروزه دغدغه خیلی از گیمرا شده و خیلی از این دسته افراد دوست دارن راه هایی برای کسب در آمد از این مبحث شیرین رو بدونن.در ادامه با ما همراه باشید تا راه های کسب در آمد از بازی های ویدیویی را به شما معرفی کنیم.

کسب درآمد از گیم

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 99/6/18 ] [ 8:8 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]

یاهو که یک شرکت چند ملیتی است که در زمینه های اینترنت و نرم افزار فعالیت دارد امروزه به یکی از بزرگ ترین و نامدار ترین شرکت ها در این زمینه است.با ما همراه باشید تا تاریخچه این شرکت بزرگ را برای شما شرح دهیم و چند دانستنی جالب را در مورد آن برای شما بازگو کنیم،در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تاریخچه یاهو

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 99/6/16 ] [ 7:6 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]

قسمت های مهم سایت یکی از کلیدی ترین نکته هایی است که اگر یک وبسایت برای کسب و کار خود یا یک وب سایت شخصی دارید باید به آن توجه کنید،در ادامه با ما همراه باشید تا قسمت های مهم یک وب سایت را برای شما توضیح دهیم.

قسمت های مهم سایت

ادامه مطلب...

[ شنبه 99/6/15 ] [ 7:23 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]

بهترین افزونه های کروم امروزه دغدغه خیلی از ماها شده و خیلی از ما به دنبال این هستیم که از افزونه های کاربردی کروم را استفاده کنیم و از اونا بهره ببریم.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از این افزونه های کاربردی را به شما معرفی و توضیحی در مورد آن ها به شما بدهیم.

بهترین افزونه های کروم

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 99/6/13 ] [ 5:50 عصر ] [ جلال اسحاقیان ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

لینک های ویژه
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 23335